E36 328 => 325 Turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

z tego co zauważyłem nie ma takiej opcji.
jedynie podmiana sprężynki ratuje sytuacje.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: k64 »

zrob foto
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

sprężynki podmienione.. bingo! ;)
to było to. odkręciłem mbc na oko, pierwszy przejazd i mamy stabilne 0,7 bara. więcej nie kręciłem i nie katowałem.
trzeba podstroić, bo afr rośnie do 14. martwi mnie jednak to że wtryski mogą się szybko skończyć (obecne są od m5 e34).
odczuwalnie poprawiła się reakcja na gaz. podoba mi się jak to gania na tym doładowaniu. z TD04 takiego szału nie było.

jakby ktoś miał jakies 440 w dobrej cenie to chętnie przygarnę.

dostałem dwie sprężynki które trzymają do 1.2 bara, sprawdzałem sprężarką i faktycznie tak jest.
po lewej nowy komplet, po prawej stare cudo.

Obrazek
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

udało się złapać jakieś tam warunki, żeby chociaż zobaczyć na czym stoimy.
obecne wtryski są praktycznie zamknięte przy 0,5 bara. także dalej nie jest mi dane poczuć 1 bara na plecach.
miałem nadzieję, że obecne dadzą radę do przynajmniej 0,7.

ma ktoś 440tki do oddania? chętnie zanabędę.

a tu małe filmidło.
jak mówiłem 0,5 bara, mokro, nierówno, ale coś tam widać. siedząc w środku jakoś lepiej to czuć, na filmie nuda ;)
http://www.youtube.com/watch?v=7ZZr_085 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

mam 630cc chetnie oddam:D
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Żołnierz »

Ja chętnie przyjmę hehehe :heh:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

chciałbym mieć wolne obroty ;)
szukam 440 hehe.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Michał_Małecki »

Zawsze możesz przejść na FIT :wink2: .
Maleckis Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

oddam w dobrej cenie bo sa mi zbedne:D cena 999zl z wysylka kurierem:D taniej o 200zl:D sa jak nowki:D
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

kolejny upgrade 6x wtrysk Bosch 440.. może tym razem będzie moc ;)
ale znając moje szczęście pompa paliwa nie da rady i kolejne zabawki trzeba będzie kupić.

Obrazek
wojtekm17
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: wojtekm17 »

Jesli to nie tajemnica to ile zabuliłeś za te zielone sikawki:-D? Jesli masz seryjna pompe paliwa to wachy może zabraknąć.Sytuację mogłaby uratować niedroga druga pompka z e36.Do swojego nieskonczonego projektu m50b25t taka mam ale jeszcze nie wiem jak i co.Pzdr
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

testuje po kolei każde słabe ogniwo.
dzięki temu coraz więcej wiem. jeśli nie wyrobi to na pewno pójdę w zamiennik, pewnie będzie bosch 044.

wtryski od SIDa http://www.s4sid.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (dzięki dla Michała Małeckiego za kontakt).
1080zł za komplet.

kupując silnik miałem go tylko wsadzić i cieszyć się jazdą.
a od listopada nic innego nie robię tylko gromadzę graty i ciągle coś się dzieje.
choroba?
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: mcgiver »

Pat-325 pisze: kupując silnik miałem go tylko wsadzić i cieszyć się jazdą.
a od listopada nic innego nie robię tylko gromadzę graty i ciągle coś się dzieje.
choroba?
na pewno dla obserwatorów z poza forum to co się dzieje na tym forum to jest choroba nieuleczalna , ale po co ją leczyć ? przecież jest zajebiscie :wink2:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

trzeba bylo brac moje 630:D heheD: wiem jak to jest kupujesz kupujesz i ciagle malo:D oby wyszedl przyjemny wynik:D
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

normalnie apokalipsa z tym samochodem.
wczoraj założyliśmy wtryski 440tki, telefon do kumpla, laptop pod auto i testowanko.
ciśnienia jak zwykle nie było, 0.5 bara i koniec. ręce opadły. na domiar złego coś się ze sprzęgłem posypało.
przyspieszam jest wszystko fajnie, wejdę na wyższe obroty to nie mogę wysprzęglić. podejrzewam, że coś się z tarczą stało.
i znowu skrzynia w dół.

dwie fotki na deser:
Obrazek

a tu winowajca braku ciśnienia.
Obrazek

także najpierw zrzucimy skrzynię, muszę zamówić kolanko (obecne jest podratowane power-tape'm), dopiero wtedy będzie strojenie (wolne obroty trochę kuleją).
mam nadzieję, że doczekam końca problemów ;)
ODPOWIEDZ