
BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Aluminium klasy PA7 zapewne, tylko koszt materiału jest spory 

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Z takim dystansem łatwiej pozabijać półosie - mają po prostu cięższą robotę. A w aluminiowe dystanse daje się nabijane szpilki w kształcie gwiazdki - 2 sezony na torze i ani jedna szpilka nawet nie zajęczała.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Podrzuć foto, chętnie skorzystam z tego pomysłu
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Kiedyś jak wysyłałem poczta dystanse 4x100 20mm 2sztuki + 8 śrub do przykręcania to ważyły coś ~3.5kg
-chałturnik-
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Hej Sebastian, słyszałem wczoraj z kilometra jak wyjeżdżasz na główna drogę - ryk, gwizd, i opony wyjące po kolei na 3 biegach (zaspawany most) 

www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Hehe! I oto właśnie w tym wszystkim chodzikorona pisze:Hej Sebastian, słyszałem wczoraj z kilometra jak wyjeżdżasz na główna drogę - ryk, gwizd, i opony wyjące po kolei na 3 biegach (zaspawany most)

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
ty lepiej jedz na maha i ustaw 0,9 bara i koniecznie nagraj filmikguzbmw30 pisze:Hehe! I oto właśnie w tym wszystkim chodzikorona pisze:Hej Sebastian, słyszałem wczoraj z kilometra jak wyjeżdżasz na główna drogę - ryk, gwizd, i opony wyjące po kolei na 3 biegach (zaspawany most)

-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
. pisze:ty lepiej jedz na maha i ustaw 0,9 bara i koniecznie nagraj filmikguzbmw30 pisze:Hehe! I oto właśnie w tym wszystkim chodzikorona pisze:Hej Sebastian, słyszałem wczoraj z kilometra jak wyjeżdżasz na główna drogę - ryk, gwizd, i opony wyjące po kolei na 3 biegach (zaspawany most)
Heh czytasz w moich myslach Kamil, mam taki zamiar jeszcze przed śniegiem zchamowac, sam jestem ciekaw ile! bo zima to czas nowych przeróbek i udoskonaleń naszych beemek

edit
a wracając do pytań o wagę dystansów to+- 5kg sztuka, i zpisują się jak narazie znakomicie!
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Witam. Tak z ciekawości , bo nigdzie nie pisze , jakie tam masz żeliwo przy tym Holsecie ??
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
szarybmw pisze:Witam. Tak z ciekawości , bo nigdzie nie pisze , jakie tam masz żeliwo przy tym Holsecie ??
dawno mnie nie było, ale juz jestem a więc mam żeliwo 3/16 dosc duże

-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
W końcu zacząłeś odchudzać tą białą dmuchawę! Dobrze 

-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Spiek na dwumasie??? To chyba za długo nie wytrzyma
No chyba że przerabialiście koło tylko w takim razie czy nie lepiej było by przerobić jednomas z M50...
Kto robił koło? NIe za mała jest wysokość pomiędzy płaszczyznądo której jest dokręcany docisk a płaszczyzną na której pracuje tarcza? Po zdjęciu jakoś dziwnie to wygląda
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Blacha pisze:Spiek na dwumasie??? To chyba za długo nie wytrzyma
No chyba że przerabialiście koło tylko w takim razie czy nie lepiej było by przerobić jednomas z M50...
Kto robił koło? NIe za mała jest wysokość pomiędzy płaszczyznądo której jest dokręcany docisk a płaszczyzną na której pracuje tarcza? Po zdjęciu jakoś dziwnie to wygląda
to był kiedys dwumas jak zaówazyłes ale został on zblokowany a został z tego powodsu gdysz jest zpasowany z dociskiem z 3l dizla
zpasowanie jak taz zaówazyles tarczy i zacisku jest takie aby w razie potrzeby mozna było ubrac dystans pomiedzy kolem a dociskiem w razie w

sprzegło robił fachowiec z bielska ktury zajmuje sie tym juz pare dobrych lat
