Moja przygoda z bmw zaczeła się pare lat temu od zakupu e30 w Niemczech.

Model:

BMW e30 316 coupe z 1989r
Modyfikacje:
-początkowo swap silnika na 2.0 m52 z e36 coupe.
-zakup silnika m50b25 bez vanosa z e34
-modyfikacja silnika pod instalacje tubo
Silnik:
-całkowita odbudowa silnika
-wał korbowy m52b28
-planowanie głowicy
-śruby głowicy VictorReinz
-panewki korbowe typu SPUTER
-obróbka bloku (szlif i honowanie na 86,00 pasowanie 0,10)
-obróbka korbowodów
-tłoki WOSSNER
Pojemnośc wzrosła do ok 2950cc
Silnik zbudował oczywscie KORONA i wielkie dzięki mu za to!
Układ dolotowy:
-IC z rdzeniem 700x220x50mm z wyjsciem na 60mm
-złączki silikonowe zbrojone SAMCO
-zawór upustoy
-rury kwasowe 2,5cala
Układ wydechowy:
-2,5cala przelot
Układ wtryskowy:
-360cc BOSCH
Elektryka;
-sterownik fabryczny
-ECUMASTER DET II
-map-sensor MPX4250AP
-czujnik EGT i Boost, temp. wody i cisnienia oleju
Układ napędowy:
-skrzinia seria
-dyfer 3,45 zaspawany 100%
Zawieszenie:
-gwintowane z e36
-negatyw
Układ hamulcowy:
-z e36 coupe/compact
Boy kit:
- na razie standart
- kubełkowe siedzenia