hejkorona pisze:Ta pokrywka wyszła naprawdę nieźle, ale ma dość poważna wadę już w fazie projektu - czujnik temperatury oleju powinien być zamontowany tam gdzie zrobiłeś miejsce na oryginalny czujnik ciśnienia, a na końcu tego kanału powinno być wyjście na smarowanie turbiny. Tylko taki sposób zapewni, że mierzona będzie temperatura rzeczywista oleju tłoczonego przez pompę, a nie temperatura całej podstawki ze stojącym w niej olejem, o ile oczywiście nie zapomni się odpowietrzyć tego wyjścia bo wtedy było by jeszcze gorzej.
Spawy coraz lepsze, trening czyni mistrzaMoja uwaga co do wydechu - po co wydech 3 czy nawet 4 cale, skoro już na początku za turbiną ograniczyłeś go do 2,5" (63mm?). Wydech ma taką przepustowość jak jego najwęższe miejsce, końcowy efekt tkwi w szczegółach.
widze tu naprawde profi robotę , ale Adam ma racje; czujnik powinien być w prądzie przepływu oleju ,a nie w zatoce, ale wystarczy ten element tylko wrzucić na maszynę i skrucić jego długość ,tak by czujnik wszedł w światło wnęki na około której jest uszczelka.
jak pamietacie ja równiez mam już kontroler od zeszłego roku zainstalowany w aucie i działa super ,ale czujnik oleju jak i wszystkie inne mam zamontowane w prądach przepływu mediów , ale było to połączenie długich przemysleń i niskich nakładów finansowych http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... t&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/414 ... 7288a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pozazdrościć czasu jaki poświecasz na projekt , mój znów stoi w miejscu do odwołania

powodzenia
