



zawiecha pochodzi z e36 po lekkich modyfikacjach
Prędzej kto modyfikował/przedłużał.Zielok pisze:Od czego wstawiłeś wahacze z przodu?
Nie lepiej było wygiąć wahacze? U PUZ-a to kosztowało kiedyś 300zł jak dobrze pamiętam.guzbmw30 pisze:sa to wachacze z e36 tylko ze przespawane swoznie z prawego do lewego wachacza i na odwrót
może i tak ale ja dodatkowo wydłurzałem wachacz by uzyskac pochylenie kołaBlacha pisze:Nie lepiej było wygiąć wahacze? U PUZ-a to kosztowało kiedyś 300zł jak dobrze pamiętam.guzbmw30 pisze:sa to wachacze z e36 tylko ze przespawane swoznie z prawego do lewego wachacza i na odwrót
jak dostaliscie 4 sprezyny do Wg a przypuszcam ze tak bylo , (org jedna w srodku) to wlozcie jedna najwieksza i druga najmniejsza, i powinno byc 0,9 - uwaga na oczy albo zeby ja bym stracil i to i to ... ) , przy jedej najwiekszej a zarazem najslabszej jest 0,5 bara - moze sie info przyda dla tych co maja wg chinczyka vbanda 60mm).korona pisze:Masakra![]()
Gdybanie na temat wstawania Holseta HX40 czas zakończyć, wczoraj wyskoczyliśmy na autostradę wystroić auto. 5 bieg, zaledwie 2200 obr/min i doładowanie przekracza "0" i idzie w nadciśnienie, przy 3200 obr/min jest 0,5bar, przy 4000 ogr/min 1 bar na zegarze, przy 4500obr/min 1,5 barŹle? Idzie pięknie, niestety szybko brakło wtrysków 360cc @3bar mimo regulatora 3,5bar, trzeba wymienić sprężynę w WG na bardziej miękką i na razie ograniczyć boost do 0,9bar - no i oczywiście zamówić wtryski
![]()
Subiektywnie to idzie jak wściekłe, udało sie na moment przyczepność stracić przy ponad 140km/h na piątym biegu i zaspawanym moście, świst turbiny wystawionej nad silnik i na razie bez filtra wspaniały. Mam jakieś zdjęcia i krótkie filmy, coś tam wrzucę w wolnej chwili.
PS największe podziękowania dla generalnego wykonawcy autostrady A1teraz mamy gdzie testować auta
. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia
masz racje ale to idzie w parze, przy 300kucach i 500nM nie stracisz trakcji na 5 biegu . A u mnie jest 504nM (bylo) i nie straci za holere - a do 4tys nie dzieje sie prawie ze nic a potem dup max boost.DOHC pisze:. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia
to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?
pozdrawiam
Gdzie tam do 500... wtryski blokują i trochę osprzętu, może kiedyś. Raczej nagły wzrost momentu przy full bucie i tylko przez 2 sek, ale zawszeDOHC pisze:. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia
to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?
pozdrawiam
ale ile on mógł mieć obrotów na 5 biegu przy 140 ? Korona spróbuj założyć do ecumastera jakiś n75 to boost pojawi się jeszcze wczesniej . Ewentualnie mbc chociaż jak macie ecumastera to szkoda nie wykożystać mapy injection. pisze:masz racje ale to idzie w parze, przy 300kucach i 500nM nie stracisz trakcji na 5 biegu . A u mnie jest 504nM (bylo) i nie straci za holere - a do 4tys nie dzieje sie prawie ze nic a potem dup max boost.DOHC pisze:. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia
to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?
pozdrawiam