

ale zeby nie bylo ot: silnik s50 mozna na dme z m50 odpalic? ne wiedzialem

Mój silnik który składam nie jest do sprzedania - oferuję inny. A na DME M50 odpalisz każdą 6-cyl - kwestia kilku czujników i już.. pisze:no nie zartuj sobie ze chcesz sprzedac silnik i robic v8 bi turbo bo moj nowy temat cie zainspirowal![]()
![]()
ale zeby nie bylo ot: silnik s50 mozna na dme z m50 odpalic? ne wiedzialem
Może tak to wygląda na zdjęciu ale dokładnie to liczyłem. Pole powierzchni kanału wydechowego w silniku S50B30 po odliczeniu przegrody to ok. 12cm2. Mój kolektor zbudowany będzie z kolan fi42 zatem wewnętrzne pole powierzchni to 11,33 cm2. Następne dostępne w handlu kolana to fi48 i wew. pole aż 15,2. Sprawdziłem też w fachowej literaturze, będzie dobrze.krismax pisze:Dlaczego zmniejszyłeś średnicę za flanszami wydechowymi ??
Adam ale poczytaj dokladnie moj temat, ja mam auto shamowane w czerwionkach, choc faktycznie te cisneinie masz porypane calkiem, (pamietaj ze dochodzi wilgotnosc) , moj wynik jest wedlog normy din U Ciebie faktycznie nie masz nawet mocy pozycji nr 1.korona pisze:Tak patrzę na wynik Kamila z hamowni w Gliwicach i teraz już jestem pewny że w hamownia Rybniku to parodia i strata czasu i pieniędzy.
Dla przypomnienia: http://i874.photobucket.com/albums/ab31 ... 20067a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu dla porównania wykres Kamila: http://imageshack.us/f/687/yeah1i.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Po pierwsze ciśnienie atmosferyczne podawane na moim wykresie to 656hPa - przecież to nierealne! Dodam że 100hPa niższe ciśnienie to ok 10% mniejsza moc na silniku (http://www.godula.pl/?page=article&kat= ... t&artid=14" onclick="window.open(this.href);return false;) - oczywiście nie chodzi mi o to że miałem o ileś tam gorszy/lepszy wynik tylko że dane liczbowe są z dupy za przeproszeniem![]()
- Po drugie brak podanej normy wg normy DIN - wynik ten podawany jest po korekcji względem temperatury i ciśnienia w czasie pomiaru - zakłada się warunki idealne (1013hPa i 20*c) tak by można wyniki porównać niezależnie od różnych warunków panujących przy hamowaniu. Tu brak podanej mocy wg normy DIN - nic dziwnego skoro po korekcji wg źle podanego ciśnienia wyszły by potężne rozbieżności i klient by to zobaczył... Podana jest tylko moc na kołach w czasie pomiaru i ich 656hPa...
Jeszcze raz odradzam hamowanie w Czerwionce-Leszczynach