Jako że ten projekt dość długo się ciągnie (składam go sam w czasie wolnym od pracy) chciałbym pokrótce go opisać. Auto posiadam od Roku.. kupiłem go za śmieszny pieniądz, ze względu na brak rejestracji w kraju.
Auto ma być tylko na tor.. zabawka która ma dać dużo frajdy i możliwości rozwoju manualnego oraz mechaniki.
Całość opiera się na Bmw E46 coupe z 1999r. Auto jest przerobione na po "liftową" wersję przez poprzedniego właściciela. Do momentu podjęcia decyzji o uturbieniu, wprowadziłem szereg zmian. Poniżej kilka informacji.
Buda:
E46 oryginalnie 323CI było w bordowych skórach, Harman, navi, telefon i parę innych "gażetów". Buda w stanie średnim, ale to ma być torówką, wiec gdzie nie gdzie ruda nie wpływa.
Silnik:
Oryginalnie M52TUB25 i to bardzo zdrowe.. silnik po zdjęciu pokrywy zaworów a tym bardziej miski w stanie b.dobrym.
-Przejście z DME MS42 na MS43 przełożenie elektrycznej przepustnicy oraz pedału gazu.
-Kolektor ssący z B30 oraz przepustnica
W trakcie realizacji:
-Turbo GT3582R z muszlą goraca 0.63AR
-Kolektor wydechowy żeliwny T3 dolny montaż
-IC - 600x300x76
-OCT
-Świece NGK - stopień zimniejsze
-EBC - MAC
-WG - .
Docelowo leży w garage M54B30 który na dniach rozkładam i oddaje do weryfikacji.
Elektronika:
-Sterownik MS43 w pełni działający - brak błędów.
-Sterownie w opcji fuel implant - DET3
-Zegary Boost, EGT Autogauge - docelowo AFR Innovate
-Zegary w pełni funkcjonalne z M3 (wszystko działa, temperatura oleju, diody przy nagrzewaniu auta oraz przy odcince o konieczności zmiany biegu).
-Brak sond
-Brak Przepływki
-Brak Disy - zaślepiona
Wydech:
W trakcie budowy
Układ Paliwowy
Seryjna listwa 3.5b
Wtryski 440cc czerwone
Pompa paliwa - tutaj się zastanawiam
Wnętrze:
-Brak środka
-Fotel Mirco ST z logiem BMW Motorsport
-Kierownica zamszowa Slide
-Pasy 4pkt zielone Takata
Zawieszenie:
-Amortyzatory KYB
-Sprężyny Eibach Pro Kit
Docelowo Polibusze i Gwint
W aucie dużo nie wykonałem, ale jest to odskocznia od codzienności. Nie liczę na wielką moc przy tym silniku, bo docelowo będzie B30. Auto ma dawać fun i bezawaryjnie jeździć na trackday.
Poniżej kilka fot:










To na razie tyle

Więcej zdjęć i opisu będę dodawał na bieżąco z ich zmianami..
Na tą chwilę wielkie podziękowania dla Kamila z . za graty, pomoc merytoryczną oraz wysłuchiwanie moich pytań

Stay Tuned!