Projekt jest kontynuacją mojego streetowego e36 coupe z mocą ponad 600 Koni na seryjnym silniku. W 2014 auto zaliczyło 4 imprezy w zawodach na 1/4 Mili w klasie street. Ciągłe problemy z trakcją zmusiły mnie do zmiany klasy na drag i założenie męskich opon, przy okazji wykonałem kuracje odchudzającą i kilka innych zabiegów

95 % części pochodzi od . , Serdecznie dziękuje za zniżki i cenne rady pomocne przy budowie projektu ...
Projekt street dostępny pod adresem http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=4298" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktualna specyfikacja :
Model: Bmw e36 coupe 1992 r.
Modyfikacje
Silnik: Seria m50b25nv
Odpreżony uszczelkami 1,75+2,05
Wałki no name
Panewki m57
Układ dolotowy: IC 450x300x76
Orurowanie 3 Cale prawie wszędzie
Blow off replika HKS 4
Seryjna przepustnica
Układ wydechowy:
Chiński kolektor wydechowy żeliwniak, turbo na dole
Krótki wydech 3 Cale 2 kolanka i pod próg wylot
Zawór WG 44mm replika tiala
Turbo Chinol GT8x na ślizgach
Muszla zimna: .70 A/R wirniki: 91 / 69mm
Muszla gorąca: .68 A/R wirniki: 73.00mm, 63mm
Układ paliwowy / wtryskowy:
2X pompa replika 044
Wtryski 850 Siemens
Wszystkie przewody w stalowym oplocie
Reg. paliwa Sard
Paliwo E85
Alu bak w bagażniku
Elektronika / wskaźniki:
Det 3 strojenia Łukasz Lamik
Wskaźniki EGT,BOOST, Tem. oleju, ciśnienie oleju
Układ chłodzenia:
Mała chlodnica od e36 1,6
Układ napędowy:
Skrzynia ZF e34
Zaspawany dyfer 3.15
Półosie ori 325
Zamach 5,5 kg
Sprzegło dwu tarczowe
Zawieszenie:
Narazie seria
Poliuretany w planie na tył
BODY KIT i wnętrze:
Lekkie błotniki,maska,klapa,drzwi
Szyby poliweglan
Wewnątrz kubełek, pół deski rozdzielczej, rollbar, tapicerki brak
Nowy lakier Mauritiusblau-metallic
No i zaczeło sie ...














































