BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered .

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered .

Post autor: k64 »

M50B25 w e30 Bartka & zaturbione gt35.30 - powered ..
samochod na miasto, niedziele, po bułki i co tam jeszcze Bartek bedzie chciec. PIEKNY egzemplarz. pÓKI CO 1 bar i pewnie 400+
p.s. holernie lekkie te e30 są , wydmuszki :wink2:

Motorownia
-blok m50b25 (żeliwny) bosh .402
-standardowe odprezenie - powered by Bartek kanapka
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-spływ oleju w obudowie rozrzadu.


Turbina:
Gt35.30 z mojej oferty. .63 dupka. up500KM. zapraszam.

Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3" powered .
- złączki silikonowe samco, reszta spawana.
- intercooler z rdzeniem 51cm x 30cm ? (jakos tak) z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria.

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOPMAUNT powered .
- zawór wastegate z naszej oferty TURBOSMART+ scrimmer pipe przed chlodnica
- downpipe powered .
- przelot : 3cale powered .
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3" , zrobił robote ! Ciszej niz seria ! pełny przelot !
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami.

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens (sid)
- regulator cisnienia paliwa seryjny póki co .
- zew 044 replika w bagazniku.

Elektronika
- det3 z mapem.
- brak sond, brak przeplywki,
- serjny DME bosh,
- boost DEFI.
- fuel implant.
- strojenie .

Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo :)
- chlodnica TD?
- ciasno na 1cm wrzedzie :kwasny:
- termostat m50 nieco przerobiony :geek:
- wentylator elektr. zamiast visco (bedzie do zmiany raczej)

Układ napędowy:
- sprzęgło spiek, seria docisk poki co (strojenie przezyl)
- skrzynia seria.
- podpora do zmiany, i takie tam...


BODY KIT zawiecha itd.
- gwint przod i tyl
- felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika.
- heble i napedy w calosci 5x120 chyba z e34?
- org body , w srodku kubly dwa, pusto.


jak bedzie okazja koncowe kreski, wykres i jakies video jak bartek zrobi.

fotos

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: krzysiu134 »

Widzę że auta u ciebie wychodzą taśmowo jak w Oplu :hammer: .
Nie za duży kąt ma to turbo niebędzie problemu z olejem .Daj wiecej zdjęć z prac nad nim.
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: k64 »

krzysiu134 pisze:Widzę że auta u ciebie wychodzą taśmowo jak w Oplu :hammer: .
Nie za duży kąt ma to turbo niebędzie problemu z olejem .Daj wiecej zdjęć z prac nad nim.
no jest co robic a na swoje brak czasu:) jak spawalem kolektor to przez chwile ale doslownie 1sek pomyslalem sobie hmm no jest no i co:) p.s. nie z takim katem turbo nic sie nie dzieje, zreszta te turbo w tej budzie musi tak byc nie ma miejsca inaczej a staralem sie .
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: atom1 »

o i zniknelo zdjecie z komory, wlasni tez zastanawilem sie nad katem, u siebie balem sie zrobic cwiartke tego
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: DawidLwa »

Elegancko wyszło ... coraz bardziej e30-stki mi sie podobają. Ty już chyba z zamknietymi oczami składasz te turbawki :pasuje: Pogratulować ...
sztymc
Turbo-Team
Posty: 313
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: sztymc »

Dzisiaj miałem okazje sie przejechac z Bartkiem i robi szum :D marchewy z wydechu piekne, grzeją asfalt ludziom za nim :P jeszcze tylko trakcji szukać bo na 205tkach z napedem od 1.8 to na 4 biegu uślizguje i to dobrze :D Robi przeciąg na wsi i ta turbina prawie mnie wessała jak stałem obok :P
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: szarybmw »

Zainwestujcie w jakiś filtr powietrza bo długo silnik nie wytrzymie jak jakiegoś piachu się nawdycha. ;)
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: Pat-325 »

fajny sprzęt. też za mną cały czas chodzi e30stka ;)
napęd z compacta chętnie bym tam przerzucił hehe.

macie jakieś videło?
sztymc
Turbo-Team
Posty: 313
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: sztymc »

tył zawias jest z compacta komplet. Tylko skrzynia wał dyfer z 1.8
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: k64 »

szarybmw pisze:Zainwestujcie w jakiś filtr powietrza bo długo silnik nie wytrzymie jak jakiegoś piachu się nawdycha. ;)
tutaj nie chodzi w inwestcycje w filtr ktory byl i zostal z przeznaczeniem na siatke wlasnie, bartek nie zamierza po żwirowni jezdzic. znam takich co smigaja caly rok z turbina na wierzchu i zyja :dry:
jest zabezpieczone, zadnego syfu ani piachu tam nie ma i nie bedzie.
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: chudini3 »

. pisze:
szarybmw pisze:Zainwestujcie w jakiś filtr powietrza bo długo silnik nie wytrzymie jak jakiegoś piachu się nawdycha. ;)
znam takich co smigaja caly rok z turbina na wierzchu i zyja
Wymień min 2-ch ;-)
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261
Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: piotrpisz »

już jestem jako jeden z nielicznych, jeżdze ponad rok po miescie i sporadycznie po trasie i mam zrobione ponad 7tys km bez filtra i jakiego kolwiek zabezpieczenia i wszystko chodzi jak trzeba :heh:
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: Pan. B »

Jeździłem 3 miesiące beż żadnego filtra z przymusu(goła przepływką). Co prawda wolno ssak ale przepustnica cala usyfiona. Załóżcie Panowie nawet tandetnego grzybka ala hks. Silnik wam podziękuje.
PS. Grzanie i odma odłączone, tak że to nie wina odmy;)
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: Miś »

Kąt pochylenia osi turbo podobno powinien być max 15 stopni (zagraniczne fora), sam zrobiłem chyba 12 i też żadnych problemów.
Jestem w szoku, że Getrag znosi, polecam pomęczyć się z tunelem, ale włożyć ZFa z 2.8/M3. :wink2:
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261
Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz

Re: BMW E30 street Turbo dla Bartka m50b25 oem. powered by k

Post autor: piotrpisz »

Pan. B pisze:Jeździłem 3 miesiące beż żadnego filtra z przymusu(goła przepływką). Co prawda wolno ssak ale przepustnica cala usyfiona. Załóżcie Panowie nawet tandetnego grzybka ala hks. Silnik wam podziękuje.
PS. Grzanie i odma odłączone, tak że to nie wina odmy;)
Może i trochę syfu jest, a co do repliki hks to sie u mnie zdeformował po jakich pierwszych 150 km :hammer:
ODPOWIEDZ