Modyfikacje:
? silnik po remoncie wykonanym przez właściciela odprężony uszczelką
? stożkowy filtr powietrza 90mm Simota
? układ dolotowy do turbo ze stali kwasoodpornej 90mm z wbudowanym nowym MAFem od BMW M3 by MTG
? turbosprężarka o wydajności pod 600KM od kolegi .
? WG 50 mm by FMIC
? FMIC 70/23/6.7 cm by FMIC
? orurowanie ukł. dolotowego 2,5? oraz 2.75? by Mario (MTG)
? BOV HKS II,
? wszystkie wężyki i złączki Samco+FMIC
? Rury układu chłodzenia ze stali kwasoodpornej by Mario (MTG)
? Oli Catach-tank by MTG
? Duży elektryczny wentylator chłodnicy
? Dodatkowa chłodniczka oleju od BMW E34 M5
Modyfikacje głowicy:
? planowanie powierzchni
? obróbka kanałów głowicy by Mario (MTG)
Układ wydechowy:
? kolektor wydechowy z wyjściem na zewn WG by Mario (MTG)
? downpipe 3? by Mario (MTG)
? taśma izolacyjna 1100 st
? Układ wydechowy MTG na dwóch tłumikach MTG zrobiony na V-Clampach
Układ paliwowy:
? wtryskiwacze 440cc/min. Lucas,
? pompa paliwa Walbro
? manualny regulator ciśnienia paliwa
Elektronika:
? DET 3-montaż i strojenie Mario (MTG)
? EBC-MAC
? Boost,egt,oil press+ temp Autogauge
? MSD- w trakcie sprowadzania
Pare fotek znalazłem jak to jest zrobione.
Auto po zakupie.



No i do roboty bo pracy dużo.






Malowane w jakby domowych warunkach.





No i przyszła kolej na silnik.

