Korona zachęcił mnie, aby opisać swoje auto. Co prawda nie jest jeszcze ukończone ale mam nadzieje na wiosnę juz wyjechać.
Zapraszam do komentowania:
Model: E30 320i '88
Auta szukałem dosyć długo. Uparłem sie na coupe z sześciocylindrowym silnikiem ale bez szyberdachu. Jezdzilem po Polsce ogladając lepsze lub gorsze ulepy, aż w końcu sie udało




Modyfikacje - AKTUALIZACJA 2012
Silnik:
M50B25 non vanos z e34
Turbo holset hx 35 z żeliwem 12cm
Układ dolotowy:
Kolektor ssacy custom,
Chiński FMIC, od turbiny do IC rurka 60 mm, od ic do przepustnicy 76 mm.
Bov Greddy type R :mrgreen:
Układ wydechowy:
Kolektor wydechowy custom - upmount
Wastegate 50 mm - chińczyk
Downpipe i wydech 76 mm - nierdzewka
Scream pipe

Tłumik przelotowy z 2ma końcówkami (ala oryginał) - wykonanie PROEX - super jakość - polecam
Układ paliwowy / wtryskowy:
Wtryski 480 ccm
Pompa paliwa bosch 040 w zbiorniku
Nowe przewody paliwowe (teflon w oplocie) - 8 mm w środku
Regulator ciśnienia paliwa 3,8 bar
Elektronika / wskaźniki:
Komputer bosch bez sondy lambdy
Ecumaster det3
Mapsensor 250 kPs
Wskaźniki boost, oil temp, egt - DEPO Racing - od FMIC.PL
Układ chłodzenia:
Nowa chłodnica z diesla
Wiatrak elektryczny 14"
Chłodnica wspomagania z alfy romeo

Chłodnica oleju + obudowa filtra oleju z M3 e36
Węże chłodnicy oleju - teflon 12 mm w srodku
Węże układu chłodzenia - silikon od FMIC.PL
Układ napędowy:
Skrzynia biegów ZF z e34
Short shifter bmw z3 m
Szpera 3,46
Półosie z przegubami z e30 2,5
Wał ETA
Łącznik miedzy skrzynia a wałem - aluminiowy
Sprzegło:
Roztoczony dwumas z m50
Docisk z m57
Przerobiona tarcza z m57 (dzieki Korona

Zawieszenie: Gotowe
Przód
Regenerowana maglownica Z3
Wahacze M3 e36
Zwrotnice M3 e36
Gwint FK
Rozpórka górna eibach
Tuleje wahaczy powerflex acentryczne
Tył
Cała belka z e36 compact
Poliuretany wszedzie

Gwint E36 zmodyfikowany
Wahacze obspawane na wzór tych z z3 M
Wzmacniające podkładki pod górne mocowania amoryzatorów z z3 m
Hamulce Gotowe
Serwo i pompa IX
Przewody elastyczne w oplocie goodridge
Płyn motul RBF 600
Przód
Zaciski z M3 e36 po odbudowie
Klocki ferrodo DS Performance
Tarcze nawiercane Zimmerman 315x28 mm
Tył
Zaciski e34 touring, tarcza lita 280 mm - mam slicki 15"

Koła
Z M3 e36
Przód 7,5x17, tył 8,5x17
Opony przód 215/40/17, tył 245/35/17
BODY KIT i wnętrze:
Z zewnatrz seria, jedynie na przód może bede musiał założyć zderzak mtechnica aby zakryć IC.
Lampy ala black hella. Środek seryjny - bardzo mi sie podoba. Kierownica Mtech 2.
Uff, to tyle. Licze na jakies sugestie, porady ale także słowa krytyki. Wszystkie prace przy aucie robie sam lub z pomocą kolegi który robi bliźniaczy do mojego projekt tylko w budzie touringa (pewnie niedlugo też opisze to na forum). W niedługim czasie postaram sie zrobić aktualne zdjęcia i tu wkleić.