
Model: e36
Modyfikacje
Silnik: 1jz-gte + Holstet HX35/12
Układ dolotowy:
łączniki silikonowe i rury aluminiowe 63mm
intercooler 600x300x76mm
blow off drag 50mm
Układ wydechowy:
kolektor rurowy ts (chinol), oryginalnie T4 ale dzięki pomocy Filipa z forum profesjonalnie przerobiony na T3 - dzięki Filip!
wydech przelotowy 3' (do realizacji)
Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski 440ccm
regulator paliwa seryjny
Elektronika / wskaźniki:
wiązka by Maleckis
EcuMaster Det3 + Map 4b
wskaźniki AutoGaugany SM
Układ chłodzenia:
chłodnica wody aluminiowa z nissana s14
chłodnica oleju 30 rzędowa
chłodnica wspomagania 25 rzędowa
wentylatory ford mondeo
Układ napędowy:
adapter pod skrzynie by Maleckis
skrzynia zf z e36
sprzęgło by Maleckis spiek, 4 łopatki, koło jednomasowe m50, docisk m57
wał skracany na wymiar (do realizacji)
dyfer prawdopodobnie 3.15 (nie pamiętam dokładnie) zaspawany
Zawieszenie:
ISC DriftSpec przód BMW E36, tył Nissan Skyline
Wahacze regulowane Planet JDM
Tylne zawieszenie na poliuretanie z Olkusza - twardość 90sha
Przednie wahacze wydłużane, zmiana k.w.s.z., złożone na unibollach (do realizacji)
Drążki kierownicze custom na unibollach (do realizacji)
Przerobione zwrotnice
BODY KIT i wnętrze:
Fotel Bimarco Expert
Pasy Takata (oryginalne chinole)
Hydrauliczny ręczny
Pedalbox SHIFT-R
Kierownica MOMO Drifting skórzana
Drzwi, maska, klapa zderzaki i szerokie błotniki z laminatu (do realizacji)
Chciałbym bardzo podziękować Michałowi Maleckisowi za ogrom wiedzy i chęci pomocy przy tym projekcie - dzieli nas kilkaset km, do niedawna znaliśmy się tylko z forum, a mimo to zawsze znajdzie czas na rozmowę i podpowiedzi! Michał dzięki wielkie bo gdyby nie Ty to byłbym jeszcze daleko w lesie!

Wyciągnięty silnik:

Złożony ze skrzynią zf:

Pasowanie silnika i lifting grodzi:


Docelowo na swoim miejscu, na nowych łapach:


Klatka, do której będzie zamknięta grodź (aktualnie w trakcie prac):

