Auto wyszło z fabryki jako 328 i w dodatku z kierownicą po prawej stronie. W skrócie co już zrobiłem:
silnik: s50b30 z M3 e36 doprowadzony do serii 286km 320Nm
zwieszenie: Gwint Weitec Hicon GT, tuleje wahaczy acentryczne
układ hamulcowy: pompa hamulcowa z serwem zaciski tarcze z 328 e46
Model: 328
Modyfikacje
Silnik: jeszcze s50b30 naszykowany 2JZ-GTE z Toyoty Aristo
Układ dolotowy:
Układ wydechowy: barany i ostatni tłumik oryginalny m3 pomiędzy przelot. w planach 3" przelot
Układ paliwowy / wtryskowy: seria m3. w planach seria 2JZ-GTE
Elektronika / wskaźniki: będę ogarniał w trakcie
Układ napędowy: skrzynia GETRAG bmw + flansza pod 2JZ
Zawieszenie: Gwint Weitec Hicon GT, tuleje wahaczy acentryczne. w planach cały zawias w poliuretanach, gwint ISC powiększony skręt home made
BODY KIT i wnętrze: wybebeszony na max przełożona kierownica na lewą stronę, m-pakiet
Wygląda to tak:

Na dzień dzisiejszy pod maską:

Dawca 2JZ-GTE Toyota Aristo w pełni seryjna (poza naklejką na pokrywie :banghead:) ogranicznik do 180km/h

Plan na (28.07.2012) wymontować silnik z Aristo

Udało się




Podpowie ktoś co poza kompletnym silnikiem jak na zdjęciach oczywiście z ecu i igniterem mam jeszcze zabrać z Aristo? oraz czy to odpali w BMW na seryjnym ecu + ecumaster det 3
