E30 Turbo 2 - Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

tdserek pisze:jak chcialem 1500zl to nikt nie chcial. to teraz placic po 2 tys ... firma ksracing z thailandi pozdrawiam i trzymam kciuki za 6 z przodu
Ja chcialem ale juz byl u Leo :heh:
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

leo pisze:
tdserek pisze:jak chcialem 1500zl to nikt nie chcial. to teraz placic po 2 tys ... firma ksracing z thailandi pozdrawiam i trzymam kciuki za 6 z przodu
ja chciałem :D

Ten co mam ja, serek i majster jest troche inny bo ma znacznie krótsze runnery i plenum jest bliżej głowicy dzięki czemu zyskujemy więcej miejsca między kielichem a kolektorem...

Nie wiem Kamilu czy do tego nei trzeba doliczyć jeszcze cła i podatków... ale tego nie wiem :heh:

ps: do m54 nie podchodzi :D
Tak do tego cło i vat i oczywiscie przesylka
Rds
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 20:35
Imię: Radek
lokalizacja: Skoki

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: Rds »

Tłoki to 84,5 czy mi się wydaje.
Czyli delikatny szlif pod nowe tłoki będzie :)

Na tych tłokach CR wynosi 8.5:1 więc widzę że grubo będzie dmuchane. Jaką uszczelkę planujesz zastosować?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: Karolo »

MLS Athena, cóż by innego :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

Kolejne paczki zaczynaja przychodzic

Obrazek
Obrazek

Sruby ARP podpor wału korbowego

Obrazek
Obrazek

Uszczelka Athena Fire rings 84,5mm

Obrazek
Obrazek

Regulator cisnienia paliwa Sytec

Obrazek
Obrazek

Kute korby

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wałeczki Cat Cams Turbo Conversion

Jeszcze kilka paczek przyjdzie i zaczynamy skladac silnik
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: Karolo »

Powiem tyle, rujnujecie system tymi gratami :pasuje:
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: k64 »

Karolo pisze:Powiem tyle, rujnujecie system tymi gratami :pasuje:
fajnie wszystko gotowe nic tylko siano ;) BO ZAkupy mega kosztowne.

arp i athena napewno da rade wkoncu u krismaxa 1,7 bara ciagle na klate zapodaje. ale mniejsza z tym...


mnie ciekawią walki. jakie parametry, pod seryjne sprezyny czyli do 8tys rpm czy fedry tez zmieniacie i naprawde cos ostrego.
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

. pisze:
Karolo pisze:Powiem tyle, rujnujecie system tymi gratami :pasuje:
fajnie wszystko gotowe nic tylko siano ;) BO ZAkupy mega kosztowne.

arp i athena napewno da rade wkoncu u krismaxa 1,7 bara ciagle na klate zapodaje. ale mniejsza z tym...

mnie ciekawią walki. jakie parametry, pod seryjne sprezyny czyli do 8tys rpm czy fedry tez zmieniacie i naprawde cos ostrego.
ARP sa do podpor walu korbowego czytac dokladnie :heh: :D
DO glowicy jest cos lepszego M12 :heh:

Specyfikacja walkow na stronie Cat Camsa

Walki rozrzadu Catcams 1301106
Opis M50b25 192HP Turbo Conversion

Osprzet OEM walkow oczywiscie nowe szklanki

Wiecej mysle ze i tak juz sie nie urwie w tej budzie z tego silnika Lepiej zbierac na kolejne projekty
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: k64 »

majster pisze:
. pisze:
Karolo pisze:Powiem tyle, rujnujecie system tymi gratami :pasuje:
fajnie wszystko gotowe nic tylko siano ;) BO ZAkupy mega kosztowne.

arp i athena napewno da rade wkoncu u krismaxa 1,7 bara ciagle na klate zapodaje. ale mniejsza z tym...

mnie ciekawią walki. jakie parametry, pod seryjne sprezyny czyli do 8tys rpm czy fedry tez zmieniacie i naprawde cos ostrego.
ARP sa do podpor walu korbowego czytac dokladnie :heh: :D
DO glowicy jest cos lepszego M12 :heh:

Specyfikacja walkow na stronie Cat Camsa

Walki rozrzadu Catcams 1301106
Opis M50b25 192HP Turbo Conversion

Osprzet OEM walkow oczywiscie nowe szklanki

Wiecej mysle ze i tak juz sie nie urwie w tej budzie z tego silnika Lepiej zbierac na kolejne projekty
dzieki .

mega, fajne są , tylko pod OEM sprezyny mamy z limitem, wiec uwaga na zawory co pewnie wiesz, karol na glowicy z vanosem to juz sprawdzil i przy 7500 z groszami bylo boom , ja dodam
ze do 8 krecilem ale u mnie nv i podwojne wiec pewnie stad jednak ta wytrzymalosc :wink2:

Cat camsow ci zazdroszcze ale tak wiesz :) bez nerwicy :piwo: :piwo: ale jeszcze se zrobie prezent, wybrales naprawde mega graciki.

cos mi sie zdaje ze nie zdazycie na rothenburg , ja tez nie. ale dzialam ostro.
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: master86 »

Wildze że wyścig zbrojeń się robi...
Co do szpilek do głowicy to ja polecam z s54 arp (m11x1.5 na łebku gwint drobniejszy i producent podaje że dokręcać z siłą 140nm...) są co prawda dłuższe o 3mm od dedykowanych srub arp ale bez problemu się mieszczą.
Kamilu bum był przy 8200, a tylko przez to że był bivanos i tłoki ze zwykłego vanosa (podwójny musi mieć te same zafrezowania po obu stronach tłoka)
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: chudini3 »

Kolega z Kozichgłow na śląsku?
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

master86 pisze:Wildze że wyścig zbrojeń się robi...
Co do szpilek do głowicy to ja polecam z s54 arp (m11x1.5 na łebku gwint drobniejszy i producent podaje że dokręcać z siłą 140nm...) są co prawda dłuższe o 3mm od dedykowanych srub arp ale bez problemu się mieszczą.
Kamilu bum był przy 8200, a tylko przez to że był bivanos i tłoki ze zwykłego vanosa (podwójny musi mieć te same zafrezowania po obu stronach tłoka)
Mamy tego typu szpilki tylko m12
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

chudini3 pisze:Kolega z Kozichgłow na śląsku?
Z Koziegłów owszem
majster
User
Posty: 76
Rejestracja: 2 lis 2009, o 20:30
Imię: Kamil
lokalizacja: Koziegłowy

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: majster »

. pisze:
majster pisze:
. pisze:
Karolo pisze:Powiem tyle, rujnujecie system tymi gratami :pasuje:
fajnie wszystko gotowe nic tylko siano ;) BO ZAkupy mega kosztowne.

arp i athena napewno da rade wkoncu u krismaxa 1,7 bara ciagle na klate zapodaje. ale mniejsza z tym...

mnie ciekawią walki. jakie parametry, pod seryjne sprezyny czyli do 8tys rpm czy fedry tez zmieniacie i naprawde cos ostrego.
ARP sa do podpor walu korbowego czytac dokladnie :heh: :D
DO glowicy jest cos lepszego M12 :heh:

Specyfikacja walkow na stronie Cat Camsa

Walki rozrzadu Catcams 1301106
Opis M50b25 192HP Turbo Conversion

Osprzet OEM walkow oczywiscie nowe szklanki

Wiecej mysle ze i tak juz sie nie urwie w tej budzie z tego silnika Lepiej zbierac na kolejne projekty
dzieki .

mega, fajne są , tylko pod OEM sprezyny mamy z limitem, wiec uwaga na zawory co pewnie wiesz, karol na glowicy z vanosem to juz sprawdzil i przy 7500 z groszami bylo boom , ja dodam
ze do 8 krecilem ale u mnie nv i podwojne wiec pewnie stad jednak ta wytrzymalosc :wink2:

Cat camsow ci zazdroszcze ale tak wiesz :) bez nerwicy :piwo: :piwo: ale jeszcze se zrobie prezent, wybrales naprawde mega graciki.

cos mi sie zdaje ze nie zdazycie na rothenburg , ja tez nie. ale dzialam ostro.
Na Rothenburg niestety czesci przyszly zapozno zeby zdazyc ale nie ma stresu drugie auto zato jest caly czas gotowe do wyscigow Nerwicy nie ma przeciez nas znasz :heh:
Rds
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 20:35
Imię: Radek
lokalizacja: Skoki

Re: E30 Turbo 2 - Touring

Post autor: Rds »

Chłopaki czapki z głów.

Nie wiem na ile chcecie odszykować ten silnik ale patrząc na klamoty które kosztują ciut ciut to widzę że 6 z przodu będzie.

Czy zmiana wałków była wymagana? Jak bardzo różnią się od n/a (chodzi o katy otwarcia).
ODPOWIEDZ