E36 M3 turbo STAGE II

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - nowe filmy

Post autor: krismax »

Stało się znowu to co widzisz na poprzednim zdjęciu... :kwasny:
Później, jako że nie odpuściłem walnęły te gumowe rurki idące do ITB. Doładowanie więc było coraz mniejsze i stanęło na 0,6-0,7bara.
Ogólnie wiedziałem, że tak będzie, ale liczyłem na choć jeden czysty przejazd...
Objechałem tylko corsę 300KM i jakiegoś doładowanego civica. Evo10 i słynny Leon Pawła dały mi popalić :rozczarowany:
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - nowe filmy

Post autor: krismax »

Cóż, mamy wigilię i wypadałoby zrobić prezent mojemu szybszemu BMW.
Będzie nim:
- intercooler 600x300x76
- 2gi bov HKS
- nowy kolektor
- remont turbiny, który obejmował wszystkie uszzczelniacze, ślizgi a nawet nowy rdzeń :/

Obrazek

Obrazek

Obrazek
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: korona »

Wygląda zaj..e :clap: , do tego całkiem nowatorskie rozwiązanie, podoba mi się
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

Bałem się chłodnego przyjęcia, dzięki :)
S50B30 M3turbo
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: k64 »

wyglada wszystko kozacko, ale czy ten kolektor bedzie rowno podawal na cylindry? pieknie.
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

Na pewno nie będzie dmuchał w środkowe cylindry - o tym pomyślałem. Strumień powietrza leci od dołu jak widzisz. Runnery wchodzą do środka tej tuby ok 40mm i kończą się lekkimi roztoczonymi lejkami. Przy nadciśnieniu wszystko rozłoży się więc po równo :)
S50B30 M3turbo
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: tdserek »

Wyglada bardzo sympatycznie czy wrazenia po montazu sa jakies inne? lepszy/gorszt dol szybsza reakcja na gaz ?
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

Nawet nie odpaliłem jeszcze auta - składałem dzisiaj...
Na koniec pękł seger od bova i ze szczelnego dolotu nici :/
S50B30 M3turbo
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: Żołnierz »

Szacunek za ład i porządek pod maską :ok: Czasami jak spojrzeć na niektóre samochody to widać niezłe labirynty, węzły i plecionki :)
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: g-rad »

Szacun za kolektor :ok: Ale czyżbyś wrócił do regulatora paliwa na którym tak wieszałeś psy ? :o
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

Nie na regulatorze, tylko na oryginalnych przewodach paliwowych dołączonych do zestawu. Mój pękł na długości 6 cm :(
S50B30 M3turbo
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: tdserek »

Witam. krismax czemu nie chesz sprawdzic mocowo auta na hamowni? wykres ktory posiadasz wogle nie jest miaro dajny:/
A tak bylo by udokumentowane najmocniejsze m3 w polsce:D daj znac:D

P.S na bank nie ma opcji zeby problemem bylo hamowanie auta tzn uslizg itp..wszystko zalerzy od spiecia auta na hamowni
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

tdserek pisze:Witam. krismax czemu nie chesz sprawdzic mocowo auta na hamowni? wykres ktory posiadasz wogle nie jest miaro dajny:/
A tak bylo by udokumentowane najmocniejsze m3 w polsce:D daj znac:D

P.S na bank nie ma opcji zeby problemem bylo hamowanie auta tzn uslizg itp..wszystko zalerzy od spiecia auta na hamowni

Przed sprzedażą, postaram się zmierzyć na dobrej(wypróbowanej) hamowni. Sam jestem ciekawy jak to wygląda.
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: krismax »

Niestety kompilacja cometic + loctite nie zniosły doładowania i w mało spektakularny sposób po prostu się poddały. Twarde węże chłodzenia, srutututu...
Kolejny wynalazek, za którego sprowadzenie publicznie dziękuję Michałowi Małeckiemu. To szwedzka uszczelka z piramidami. Poprzednia wersja piramidek, gdzie była konieczna obróbka bloku, odeszła już do lamusa. W obecnej nie ma potrzeby ruszania bloku i ponoć daje radę :)
No cóż, zobaczymy jak długo 2bary zniesie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Aha, stan cylindrów i tłoków cały czas bardzo zadowalający :clap:
S50B30 M3turbo
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 M3 turbo STAGE II - zmiany

Post autor: k64 »

oczywiscie ze daje rade, stosowane od dawna w uszczelkach np. lancie delta integrale ...

3 kielki widac? :cool2:
tylko jest wada - z precyzja musisz nakladac glowice zeby troche sie oringi nie przesunely, wystarczy ze troche beda wystawac poza tuleje cyl. i stukowe co pewnie wiesz -
chyba ze ta uszczelke tak idealnie zrobili :rolleyes2: i nie ma tej mozliwosci ze same oringi nie wychyla sie ani troche?
ODPOWIEDZ