E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

DOHC pisze:Jak to sprawy osobiste to rozumiem ale jak odpuszcza bo go meczą półosie to szkoda. Zf od 328 i duży łeb + półosie to nie majątek a cel (10) jest już blisko.

Pozdrawiam i KIBICUJE !
spokojnie, ja zawsze daze do celu , kwestia czasu, tak sprawy osobiste, hajtam sie , mieszkanie kupilem a dolary nie rosna na drzewach,

skrzynia dawno jest ZF , duzy leb wpadnie napewno a polosie z 2,8 raczej nie , raczej na takie sliki to cos mocniejszego - mialem dorabiane ale uwalilo na wieloklinie (cienki bo z 1,8 piasty) , same poloski i przeguby mam z T4 VW i kule mają jak moje w gaciach.
Awatar użytkownika
///M-TECHNIK
User
Posty: 77
Rejestracja: 28 gru 2009, o 22:35
Imię: Kamil
lokalizacja: Mazowsze

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: ///M-TECHNIK »

A jakby tak zmocił półosie od 750i e32, tylko czy flansza z wieloklinem będzie pasować do piasty?? Gdzieś ktoś już coś takiego zrobił u nas w PL. W e30 jeśli dobrze pamiętam - gdzieś to widziałem.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

2 godziny z rana w sobote i ciach.

ciekawostka?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

oznak stukowego brak, tloczki jak nowki, uszczelka byla na kleju. Piramidki odcisniete w miare rowno na wszystkich cylindrach.

pozdrawiam .
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: leo »

widok pełnych cylindrów płynu przypomina mi wodę w chorwacji :D

Haha albo lazurowe wybrzeże :clap:

Co poszło nie tak w takim razie? Uszczelka do bani? Czy zbyt wysokie piramidki?
BMWexpert Motorsport
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: żabol_E34 »

Przez brak pierścieni w uszczelce wypchnęło materiał uszczelniający i woda w oleju?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

maly upgrade ...

maly filmik z trencina ze slowacji :heh: :heh: za rok bedzie lepiej

pozniej taki widok

Obrazek

Obrazek

Obrazek


a tymczasem nowa uszczelka z okuciami na kanalach wodnych i piramidki nowe juz sa chociaz stare zrobily robote. czekamy na arp i czas :wink2:

Obrazek

Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: żabol_E34 »

Masz lepsze zdjęcie ukręconej półosi, na jaką głębokość (patrząc z perspektywy przekroju) materiał został utwardzony w miejscu ukręcenia?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

żabol_E34 pisze:Masz lepsze zdjęcie ukręconej półosi, na jaką głębokość (patrząc z perspektywy przekroju) materiał został utwardzony w miejscu ukręcenia?
tzn pytasz o to czy zostal utwardzony na tej flanszy wlasnie ktora zostala ucieta jak laserem? szczeze nie mam pojecia, tym zajmowal sie ali ktory mi poloski dorabial (one sa ok) , poprawiona flansza z lepszym materialem bedzie w nastepnym sezonie.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: filip »

jaką to ma moc obecnie i na jakich oponach jeździ... pytam o profil i szerokość oraz mieszankę
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: żabol_E34 »

No właśnie chodzi o to, że odcięta jak laserem, czyli twarda, a chyba powinno być tak ,że utwardzona po wierzchu np 4mm a w środku miękka, przynajmniej półosie są tak obrabiane termicznie(po ukręceniu widać po wierzchu strukturę chropowatą a w środku miękką rozmazaną od ukręcenia, lub są wykonane z rury . Wystarczy też , że w miejscu ukręcenia był zadzior z przyłożenia noża na obwodzie i też się może ukręcić. Oryginalny element się urywał , że robiłeś to na zamówienie?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

filip pisze:jaką to ma moc obecnie i na jakich oponach jeździ... pytam o profil i szerokość oraz mieszankę
byl wykres na gorze filip, 550KM i ponad 700nM przy 1,2 bara . Na takim doladowaniu faktycznym latalo na zawodach. Jak by to powiedziec dzis jest 550 ,jutro moze miec 600 czy 700. Kwestia dokrecenia glowy. A nie mam czasu na swoj samochod bo robie inne turbow-beemki, niebawem przedstawie pare projektow jak znajde czas. Wszystkie ponad 400 .
Obrazek

opony przeciez jest w temacie, samochod robie pod 1/4 mili , hoosiery 28 " , `14,5cala szerokie , seria: Quick Time Pro .


zabol: faktycznie mi tez sie tak zdaje ze byl to mocniejszy twardy material ale nie byl obrabiany jakos "extra" , to zreszta widac, i faktycznie jest tak jak mowisz, starczy rysa jedna np. na poloskach itf i w tym miejscu wieksze prawdopodobienstwo na "uwalenie". Jak pisze nie jestem super znawca tego tematu , bedzie wszystko poprawione w ramach gwarancji ale do wiosny daleko.

pozdrawiam .
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: corey »

powrot do t67?

lag przerosl twoje oczekiwania?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: k64 »

corey pisze:powrot do t67?

lag przerosl twoje oczekiwania?
nie nie corey nigdy wstecz:-) sam wiesz ze lag jest na cwiartke do ogarniecia flatahiftem czy to lach gazem lub krotszym przelozeniem, damy rade, fotka ktora wkleilem to fotka kolejnego e36 street 2,5 vanos na gt35.63
Awatar użytkownika
suwalradom
Turbo-Team
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2012, o 11:18
Imię: Daniel
lokalizacja: irl
Lokalizacja: irl-pl(radom)

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: suwalradom »

. pisze:
Obrazek
fajne piramidki-gdzies je juz widzialem......hehe
powodzenia Kamil i mam nadzieje ze zrobia robote rownie dobra jak poprzednie.
Patryk_e30
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, o 18:31
Imię: Patryk
lokalizacja: Norwegia

Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc

Post autor: Patryk_e30 »

Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!
ODPOWIEDZ