
BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord seria
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
hmm wynik 1100kg naprawde bedzie petarda.co do laga zamontowalbym nitro bo ewidentie turbo sie dlugo budzi i wydaje mi sie ze zupwlnie inaczej wstaje niz na rolkach. jak cos zapraszam za 900 mam nitro nos of wizards system mokry dysza 40km butla duza ( system na plastikowych rurkach 200bar niekmpletne rurki) akurat by nieco pobudzic loche. 

-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Auto będzie typowo na kreskę wiec idąc pelnym ogniem na każdym biegu laga nie ma..Nitro pewnie kiedys będzie ale wczesciej trzeba sie dorobić kucizny żeby nie zbierać m50-tki po wsi czy na zawodach.
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
A wiec przyszedł czas na zmiany
Kończymy ze streetem, idziemy dalej jako profi Drag ---
Zapraszam pod adres http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=5933" onclick="window.open(this.href);return false;

Kończymy ze streetem, idziemy dalej jako profi Drag ---
Zapraszam pod adres http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=5933" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Miske na zapas wytnij waży w hu hu. 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
sprawdz jaki ma czas 100-200 teraz haha tylko kask zaloz
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Dobrze przemysl co wycinac i gdzie. Jak wytniesz za duzo na tyle to pozniej bedzie wielki placz, bo trakcja poszla sie pitolic. Moim zdaniem powinienes zostawic tylna klabe, wneke na zapas i tylna szybe serje. Wiem, ze brzmi to dziwnie ale zobaczysz nie bedziesz tego zalowac. Znajomy wycinal wszystko na tyle co sie dalo i wszedzie laminat i poliweglan, a teraz dolozyl ok 150kg olowju zeby auto sie napedzalo. Redukcja masy tak ale z glowa.
Pozdro

Pozdro
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
podpowiedź
w tylnym zderzaku jest bardzo cieżkie i niepotrzebne wzmocnienie
jeśli wytniesz z tylnej klapy wszystko i zostawisz tylko górne poszycie to waży ona 3,1kg ( sprawdzone )
jeśli zamierzasz wycinać wnękę na koło zapasowe to koniecznie wstaw miedzy podłużnicami wzmocnienie oraz rozpórkę między kielichami ( wspawaj)
PSS poznań ma formę do poszycia dachu z carbonu, koszt około 800zł gotowego dachu pasującego jak ori
w tylnym zderzaku jest bardzo cieżkie i niepotrzebne wzmocnienie

jeśli wytniesz z tylnej klapy wszystko i zostawisz tylko górne poszycie to waży ona 3,1kg ( sprawdzone )
jeśli zamierzasz wycinać wnękę na koło zapasowe to koniecznie wstaw miedzy podłużnicami wzmocnienie oraz rozpórkę między kielichami ( wspawaj)
PSS poznań ma formę do poszycia dachu z carbonu, koszt około 800zł gotowego dachu pasującego jak ori
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
To prawda ze trzeba wycinać z głową ... generalnie wolałbym wyciąć jak najwiecej z przodu ale tam niewiele tego jest. W zderzakach sa ciezkie i niepotrzebne wzmocnienia,bedą usuniete. Tylną półke też wytne ale nie w całości, tak aby troche trzymało prawą i lewą strone.
Czy warto wycinać dach i wstawić aluminiową blache 1mm ?
Czy warto wycinać dach i wstawić aluminiową blache 1mm ?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Nie. Dach jest lekki.DawidLwa pisze:To prawda ze trzeba wycinać z głową ... generalnie wolałbym wyciąć jak najwiecej z przodu ale tam niewiele tego jest. W zderzakach sa ciezkie i niepotrzebne wzmocnienia,bedą usuniete. Tylną półke też wytne ale nie w całości, tak aby troche trzymało prawą i lewą strone.
Czy warto wycinać dach i wstawić aluminiową blache 1mm ?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
W E36 tylnią półkę wycinałem już wielokrotnie w driftowozach. Jej waga (całej) nie przekracza 3kg. Jak ją wytniesz, to chociaż zamontuj rozpórkę (jak nie planujesz robić klatki). Zacznij jednak od wypalania mat wygłuszających, bo to jedyny element (prócz zewn. części karoserii jak maska, drzwi, klapa itd.), który jest sens wywalać.
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Dzieki Michal wiem ze wyciąłeś nie jedno e36 dlatego chętnie sie dowiem co jest warto wycinać a co nie. Klatki narazie nie będzie. Kamil wyciął caly tyl, pomimo rozgrzanych hoosierow szukal trakcji i mysle czy warto bo tyl jest bardzo lekki.
Silnika narazie nie będę ruszal, moze w przyszlym roku będzie w środku w kabinie, a ja na tylnej "kanapie"
Silnika narazie nie będę ruszal, moze w przyszlym roku będzie w środku w kabinie, a ja na tylnej "kanapie"
-
- Turbo-Team
- Posty: 64
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 14:40
- Imię: Jasiek
- lokalizacja: B-stok
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
A nie lepiej wstawić klatkę z zastrzałem do kielichów (p+t)? Wtedy z wycinaniem można poszaleć. Jak będzie za lekko to balast zrobić w odpowiednich miejscach? Jako to się robi w rajdówkach czy innych seriach. Odważnik przednie od traktora mają już otwory i nic wiercić nie trzeba.
Pozdrawiam
Janusz.
Pozdrawiam
Janusz.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
Wstawiałem ten sam link nieco wyżej;)
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW e36 turbo dla Dawida . 1.2 bar 600km m50b25 rekord s
proponuje wyciąć przód przed kielichami i wyspawać nowy z profili jak tu:

wycinałem u siebie w e30 i porównując to co odciąłem z tym co zamontowałem jest spora róznica a spawałem przód z profili ze stali czarnej 3x3cm
dodatkowo polecam przesunięcie chłodnicy na tył. wszystko co wisi przed przednią osią najlepiej wywalić na tył.

wycinałem u siebie w e30 i porównując to co odciąłem z tym co zamontowałem jest spora róznica a spawałem przód z profili ze stali czarnej 3x3cm
dodatkowo polecam przesunięcie chłodnicy na tył. wszystko co wisi przed przednią osią najlepiej wywalić na tył.