BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

becia gotowa na wodzisław :heh:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Żołnierz »

Dobrze! Bele do przodu! :)
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

w ubiegły wekend 29-30. 09 odbył sie trening driftu na nowym toże w Gorzycach :heh:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

słaby punkt to półosie :down: padły 4sztuki

Obrazek
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

a tu jeszcze pare fotek z Wodzia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Michał_Małecki »

Jaki masz teraz zestaw, że padły aż 4 półosie? Jakie opony? Jakie ciśnienie w nich?
Maleckis Motorsport
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

Michał_Małecki pisze:Jaki masz teraz zestaw, że padły aż 4 półosie? Jakie opony? Jakie ciśnienie w nich?
dyfer 3,45 a opony na których padały półosie to 225/55/16 1.8 do 2.0 bar
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: max325 »

Siemka, mozliwe ze to nie jest wina samych polosi tylko twoja[bez obrazy]. Nie jezdzilem z toba ale bycmoze odrobine za wczesnie strzelasz sprzeglem po podcieciu recznym. Mam na mysli to ze zaciagasz rekaw, i jeszcze go nie odpuscisz do konca a juz walisz sprzeglem. Kiedys mialem podobny problem z poloskami wlasnie przez takie zachowanie.
Pozdrawiam
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

max325 pisze:Siemka, mozliwe ze to nie jest wina samych polosi tylko twoja[bez obrazy]. Nie jezdzilem z toba ale bycmoze odrobine za wczesnie strzelasz sprzeglem po podcieciu recznym. Mam na mysli to ze zaciagasz rekaw, i jeszcze go nie odpuscisz do konca a juz walisz sprzeglem. Kiedys mialem podobny problem z poloskami wlasnie przez takie zachowanie.
Pozdrawiam
nie to sie nie działo w takich okolicznosciach jak piszesz , tylko przy zmianie biegu z 2, na 3ke przy krutkim rozbiegu 20-30 m 2ka zmiana na 3ke i prach :blink2:

ale dzieki za uwage bede pamietał i o tym :heh:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: tdserek »

sprawdz zbieznosc albo pochylenie kol bo ogolnie tez podobno od tego moze byc wieksze obciazenie. ja tez teraz wywalilem przy zewnetrznym wieloklinie...
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

tdserek pisze:sprawdz zbieznosc albo pochylenie kol bo ogolnie tez podobno od tego moze byc wieksze obciazenie. ja tez teraz wywalilem przy zewnetrznym wieloklinie...
zbieżnosc jest ok a i nawet przechył koła jest zrobiony tak żeby opona stykała się cała powierzchnia z podłożem
bede próbował cos tam wymyslec :ok:
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

dora dośc leniuchowania czas zając sie autem :heh:

czeka mnie troche roboty :dry:

aby na nowy sezon juz celowac tylko w drift :heh:
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: filip »

do upalania w tym sporcie można spróbować na 0 ustawić, pojeździć i zrobić korektę ewentualnie jeśli zawias nie wydaje
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

dziś wkońcu zabrałem sie do roboty bo czas ucieka :heh:
Obrazek

wyciołem przdni pas aby zrobic troche miejsca na większą chłodnice i ic no i korektor wydechowy będzie inny
Obrazek

a tu powoli powstaje nowy kolektor
Obrazek
Obrazek
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

a burdel tam mamy ze hej :blink2:
Obrazek
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Drapek »

jak tam kolektor?? został ogarnięty przed świętami czy jego wyspawanie to już noworoczne postanowienie?? :heh:
ODPOWIEDZ