Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Blacha
Forumowicz
Posty: 763 Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: Blacha » 21 cze 2012, o 18:45
Ja nie mówie że coś jest zrobione źle tylko tak mi się pewne rzeczy w oczy rzuciły. Co do dystansów pomiędzy kolo a docisk to wartość o którą pytałem w poście wyżej to 8,8mm do 9mm żeby ten docisk działał. A co do koła to pytałem czemu nie jednomas bo z niego można ugrać lepszą wagę tego elementu, u mnie ori jednomas ważył równe 10kg, po obróbce zostało z niego 5kg
Oby ci się to spisywało i daj jakieś foty z budowy klatki. Sam będziesz robił?
Pablo01
User
Posty: 194 Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice
Post
autor: Pablo01 » 21 cze 2012, o 19:35
Robiłeś w firmie Aaronex ? Dlaczego nie zrobiłeś 4-6 łopatek ? Raz ze taniej a dwa więcej Nm przeniesie .
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 6 lip 2012, o 22:24
pare fotek klatki małymi kroczkami do przodu
a tu juz w budzie
cdn.
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 26 lip 2012, o 21:00
Mystic888
Nowy na forum
Posty: 4 Rejestracja: 8 lut 2011, o 10:31
Imię: Mateusz
lokalizacja: SZO
Post
autor: Mystic888 » 30 lip 2012, o 08:09
Chetnie bym to zobaczyl z bliska, bo z tego co mowil Korona niezly ogien
Tak myslalem, ze cos modzisz, bo dawno auta nie widzialem przed domem
max325
User
Posty: 124 Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa
Post
autor: max325 » 30 lip 2012, o 15:00
Siemka. bedziesz na D-O w wodzislawiu?? moze podbije pogadac.
Żołnierz
User
Posty: 140 Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO
Post
autor: Żołnierz » 30 lip 2012, o 16:05
Janse, że będzie i to w nowym oklejeniu
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 23 sie 2012, o 09:15
filip
Forumowicz
Posty: 324 Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak
Post
autor: filip » 24 sie 2012, o 04:51
motor konkretny a wskaźniki takie gówniane... ta seria ag jest nic nie warta niestety...
klatka na zdjęciach wygląda nie najgorzej
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 28 sie 2012, o 14:06
filip pisze: motor konkretny a wskaźniki takie gówniane... ta seria ag jest nic nie warta niestety...
klatka na zdjęciach wygląda nie najgorzej
hehe no cóz poradzic koszty budowy autka były dosc wysokie i padło na takie a nie inne zegary ale beda zmiany po sezonie których jeszcze nie zdradzam wszystko w swoim czasie bedzie oki
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 10 wrz 2012, o 21:20
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 19 wrz 2012, o 20:17
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735 Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok
Post
autor: Grzesi(E30)k » 19 wrz 2012, o 21:39
Lepsze wrogiem dobrego
Teraz pora pospawać jakaś konkretną ośmiornice
-chałturnik-
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114 Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO
Post
autor: guzbmw30 » 20 wrz 2012, o 21:42
takie mam plany , ale zostało jeszcze dwoje zawodów
tak ze improwizuje zmieniam popękany element
filip
Forumowicz
Posty: 324 Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak
Post
autor: filip » 22 wrz 2012, o 02:14
standard... pęknięcia zawsze w najsłabszym miejscu czyli tuż obok spawów... co zrobić, trzeba sadzić do przodu!
p.s. w razie co służę swoją pomocą w wyspawaniu ośmiornicy tigiem