E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1
-
- Turbo-Team
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 12:58
- Imię: Kuba
- lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
niezłe marchewy idą z wydechu haha, musi zamiatać skoro tak dupą zarzuca. gratulacje projektu
www.bmw-wloclawek.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
zalegle zdjecia z wyrwanego mocowania , co powodowalo ukrecanie pol osek itd , poiluretany, i takie tam...




,auto zaczyna sie zbroic na przyszly sezon, na wieksza moc, na wieksze doladowanie, i ogolnie to cwiartka.
zima huhuhuhu




,auto zaczyna sie zbroic na przyszly sezon, na wieksza moc, na wieksze doladowanie, i ogolnie to cwiartka.
zima huhuhuhu

-
- Nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 wrz 2010, o 20:48
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Rumia
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Przeczytałem cały temat i poprosu WOW
ładnie i kolorystycznie autko sie prezentuje całkiem całkiem
Widziałem że masz pompe walbro,ile ona pompuje tz. cisnienie i przepustowość?


-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
dzieki, walbro dla bezpieczenstwa , seryjna tez podola te 3,5 bara ja mam teraz 3 bary na listwie ale to tam kwestia ustawien, 255 na godzine wali walbro. 

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Podobno stara turbina sprzedana. Wybrałeś już coś większego?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
narazie etap zamawiania, ale jeszce wybieram model 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
miniony sezon dlugo nie trwal bo auto pozno zostalo wystrojone ,zawsze cos, ale starczylo to abym mial chetki na wiecej.
Na ostatnich cieplych dniach auto ozylo, mbc poprawil wstawanie turbiny (predzej byl poprostu podlaczony ale rozkrecony na max), podniesiony zostal boost na 0,8 i wg dawal rady do konca , i wykresu niestety nie mam ale napewno bylo cos kolo 350~ hp , turbina pieknie daje rady i zapomnielismy sie i przy pierwszej probie na na 2sek bylo 1,5 bara UUu ale nic sie nie stalo alee pora na cos wiekszego.
http://www.youtube.com/watch?v=f-4xpVBKMCs" onclick="window.open(this.href);return false;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pora chyba na stage II ,
Na ostatnich cieplych dniach auto ozylo, mbc poprawil wstawanie turbiny (predzej byl poprostu podlaczony ale rozkrecony na max), podniesiony zostal boost na 0,8 i wg dawal rady do konca , i wykresu niestety nie mam ale napewno bylo cos kolo 350~ hp , turbina pieknie daje rady i zapomnielismy sie i przy pierwszej probie na na 2sek bylo 1,5 bara UUu ale nic sie nie stalo alee pora na cos wiekszego.
http://www.youtube.com/watch?v=f-4xpVBKMCs" onclick="window.open(this.href);return false;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pora chyba na stage II ,
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 23:47
- Imię: Adam
- lokalizacja: Warszawa
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
twoje filmiki i beemka to jest to co przegladam wkolko:) masz jakies zdjecia w wiekszych rozdzielczosciach?? powinni cie inni urzytkownicy nasladowac jezeli chodzi o ilosc filmikow wkoncu bmw turbo choc caly czas pojawiaja sie nowe projekty to i tak to jest rzadkosc w polsce i dlatego powinno byc to uwiecznianie na kamerze:P
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
czesc, co tam slychac?
wszyscy cos robia a sie nie chwala
no to ja sie pochwale ze pare dni temu wkoncu wskoczylem do bmw ktore ponownie jak co roku wjezdza
w garaz po kwiatkach
w takich warunkach mozna juz cos zrobic zimno bo zimno ale jasno i nie pada
ale od poczatku napisze najpierw o przygodzie, wyjsmiejecie mnie ale plyn w chlodnicy zamarzl mi jak bylo swego czasu -20 ! bylem pewny ze jest dobrej jakosci, nie dolewalem raczej wody przez caly sezon ! ale udalo sie raczej w pore zareagowac, nie byla to cala kosc zamarznieta a dopiero krysztalki ktore mozna bylo zgniesc ... rozmrazanie dmuchawa, spuszczanie wody ... i tak auto sobie stalo. Sprawdzilem pare dni temu kompresje itd i raczej wszystko ok, swiezo zamocowana chlodnica zalana woda, silnik pali na dotyk nic nie kopci , blok nie rozerwany i glowica tez raczej ok
jako ze cos nalezy zawsze podlubac na nadchodzacy sezon to zaczelo sie od kolektora , stary z ucieta flansza ktora laczyla 3cylindy + 3cylindry w jedna rurke do sprzedanej juz turbiny ihi vf43.

po zdjeciu kolektora (latwo poszlo) , zero pekniec , czy czegos niepokojacego, jedyne zdziwienie to sruby ktore z turbiny jak i z kolektora przy glowicy nie zbyt dobrze byly dociagniete ... wiec pewnie przeciazenia i drgania ktore panowaly przez ten sezon spowodowalo to i owo ....
miedzy czasie raczej na probe ?
chlodzona woda, AR70 przod , tyl ~ niby 0,60 ale jest nieco wiecej ... dokladnie nie wiem
w kazdym razie nowka, brak oznaczen, wygrana na licytacji po malych pieniazkach , i oznaczenie GT35 do 600hp. zreszta rozmiary wirnika i ar na to wskazuja - produkowane w angli na licencjach panstwa ktore zacznie dominowac niebawem na swiecie
ale najwazniejsze to twinscrool dzieki ktoremu moge zrobic kolektor ktory bedzie jak "cos" juz skonczony pod lepszej jakosci turbo. CHoc nie powiem ze milym zaskoczeniem bylo by gdyby to cos pozylo dluzej niz pare tygodni?
w kazdym razie znam kogos kto na czyms takim jezdzi dlugi okres czasu i wszystko jest ok
ba , pod maska 700hp.
porownanie do poprzedniej dmuchawki.

blok silnika po zdjeciu kolektora w nienagannym stanie, zero wyciekow oleju itd

no i zabralem sie za kolektor, wyprowadze jeszcze wejscia na zew WG jak cos zamowie sensownego

Gitarraaaa , nowe wymiary ic to szerokosc ta sama co byla , wysokosc 33cm? , 3cale wyjscia z redukcja na 2,5 (przepustnica 2,5 i rury wiec ok)

zamocowanie, choc zderzak jeszce troche powycinamy

będzie tez nowa deska do zegarow, przelacznkow i pierdol ktore byly zawieszone gdzies na drucie ...

prezent od dziewczyny na swieta

pare dni temu doszedl gadzet do pomiaru tmp z 2 czujnikami :


Pomiar temperatury dokonywany jest przez wysoko wyspecjalizowane
czujniki firmy DALLAS-MAXIM, Model DS18B20,
Pomiar temperatury dokonywany jest co 1 sekundę.
dodatkowo posiada voltomierz (osobny kabel) ...
no to sie wlepilo w dolot na tulejce ktorej nie widac.


noo , panowie do roboty, wiosna niebawem .

wszyscy cos robia a sie nie chwala

w garaz po kwiatkach

ale od poczatku napisze najpierw o przygodzie, wyjsmiejecie mnie ale plyn w chlodnicy zamarzl mi jak bylo swego czasu -20 ! bylem pewny ze jest dobrej jakosci, nie dolewalem raczej wody przez caly sezon ! ale udalo sie raczej w pore zareagowac, nie byla to cala kosc zamarznieta a dopiero krysztalki ktore mozna bylo zgniesc ... rozmrazanie dmuchawa, spuszczanie wody ... i tak auto sobie stalo. Sprawdzilem pare dni temu kompresje itd i raczej wszystko ok, swiezo zamocowana chlodnica zalana woda, silnik pali na dotyk nic nie kopci , blok nie rozerwany i glowica tez raczej ok
jako ze cos nalezy zawsze podlubac na nadchodzacy sezon to zaczelo sie od kolektora , stary z ucieta flansza ktora laczyla 3cylindy + 3cylindry w jedna rurke do sprzedanej juz turbiny ihi vf43.

po zdjeciu kolektora (latwo poszlo) , zero pekniec , czy czegos niepokojacego, jedyne zdziwienie to sruby ktore z turbiny jak i z kolektora przy glowicy nie zbyt dobrze byly dociagniete ... wiec pewnie przeciazenia i drgania ktore panowaly przez ten sezon spowodowalo to i owo ....
miedzy czasie raczej na probe ?



ale najwazniejsze to twinscrool dzieki ktoremu moge zrobic kolektor ktory bedzie jak "cos" juz skonczony pod lepszej jakosci turbo. CHoc nie powiem ze milym zaskoczeniem bylo by gdyby to cos pozylo dluzej niz pare tygodni?


porownanie do poprzedniej dmuchawki.

blok silnika po zdjeciu kolektora w nienagannym stanie, zero wyciekow oleju itd

no i zabralem sie za kolektor, wyprowadze jeszcze wejscia na zew WG jak cos zamowie sensownego

Gitarraaaa , nowe wymiary ic to szerokosc ta sama co byla , wysokosc 33cm? , 3cale wyjscia z redukcja na 2,5 (przepustnica 2,5 i rury wiec ok)

zamocowanie, choc zderzak jeszce troche powycinamy


będzie tez nowa deska do zegarow, przelacznkow i pierdol ktore byly zawieszone gdzies na drucie ...

prezent od dziewczyny na swieta


pare dni temu doszedl gadzet do pomiaru tmp z 2 czujnikami :
Pomiar temperatury dokonywany jest przez wysoko wyspecjalizowane
czujniki firmy DALLAS-MAXIM, Model DS18B20,
Pomiar temperatury dokonywany jest co 1 sekundę.
dodatkowo posiada voltomierz (osobny kabel) ...
no to sie wlepilo w dolot na tulejce ktorej nie widac.


noo , panowie do roboty, wiosna niebawem .
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
kolejne zmiany /
pierwsza tak duża turbina w silniku m50 wkońcu się zakręciła
Zawór WG rowniez umieszczony , sterowanie nim to czysta przyjemnosc, najwazniejsze to chyba dobre umiejscowienie aby wlasnie tak plynnie działal.
WG 60mm Vband - dla testow zalozylem sprezyne ktora otwiera zawor s nagle przy 0,4 bar i utrzymuje pięknie 0,4 -> 0,5.
Spaliny idealnie wchodzą do niego tak jak książkowo powinno sie to robic, prosto z cylindrow pod kątem łagodnym i najbliżej krótko.
zrobione są rowniez przegrody aż do konca tłoczka samego WG aby nie zakłocać działania twinscroola.
Mimo ze wg uchylil sie i dawal rady tylko 0,5 bara a i dobrze bo narazie nie robilem zmian w mapie a szkoda by bylo wywalic w powietrze coś
to napisze krótko ! MASAKRATOR ,
jest dupniecie dokladnie w zakresie najwiekszej mocy w m50, wkoncu i tak po to sie turbi zeby krecic wysoko ?
specjalnie dla maleckisa -> Rock`and roll scrimer pipe
http://www.youtube.com/watch?v=U7B5dRuw ... rofilepage" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest dokladnie tak jak liczyłem ,tego pragnela ma dusza
Calkiem inna jazda niz na poprzedniej turbinie , i napewno po bolki ten samochod doladownia nie pokaze ale wkoncu to nie diesel
bedzie proba jeszcze zrezalizowania pare pomyslow ale opisze jak juz beda.
temperatura w dolocie ok 22C przy testach.
co do samego umiejscowienia WG jak i pare innych pierdol - jeszce nieco sie pozmienia wiec zdjecie juz teraz aktualnie nie jest.
aha, predzej robiac cos dla pokazu i turbine wieszajac tak wysoko sobie pomyslalem bedzie wiecej miejsca, tak teraz -> miejsca zaczyna brakowac, obojetnie co sie nie wymysli nie mozna zrobic czegos idealnie , nie wiem jakimi magicami sa inni ze tak ladnie potrafia upchac loche kolo lampy macie mistrza bo nawet u mnie problem jest dokrecenie niektorych elementow. - zawsze kosztem czegos aby byl dolot czy kolektor idealnie rozwiazany.


wszystko zostalo zdemontowane, proby wyszly ok.auto do sprzedania
zartuje 
pierwsza tak duża turbina w silniku m50 wkońcu się zakręciła

Zawór WG rowniez umieszczony , sterowanie nim to czysta przyjemnosc, najwazniejsze to chyba dobre umiejscowienie aby wlasnie tak plynnie działal.
WG 60mm Vband - dla testow zalozylem sprezyne ktora otwiera zawor s nagle przy 0,4 bar i utrzymuje pięknie 0,4 -> 0,5.
Spaliny idealnie wchodzą do niego tak jak książkowo powinno sie to robic, prosto z cylindrow pod kątem łagodnym i najbliżej krótko.
zrobione są rowniez przegrody aż do konca tłoczka samego WG aby nie zakłocać działania twinscroola.
Mimo ze wg uchylil sie i dawal rady tylko 0,5 bara a i dobrze bo narazie nie robilem zmian w mapie a szkoda by bylo wywalic w powietrze coś

to napisze krótko ! MASAKRATOR ,

specjalnie dla maleckisa -> Rock`and roll scrimer pipe

http://www.youtube.com/watch?v=U7B5dRuw ... rofilepage" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest dokladnie tak jak liczyłem ,tego pragnela ma dusza

Calkiem inna jazda niz na poprzedniej turbinie , i napewno po bolki ten samochod doladownia nie pokaze ale wkoncu to nie diesel

bedzie proba jeszcze zrezalizowania pare pomyslow ale opisze jak juz beda.
temperatura w dolocie ok 22C przy testach.
co do samego umiejscowienia WG jak i pare innych pierdol - jeszce nieco sie pozmienia wiec zdjecie juz teraz aktualnie nie jest.

aha, predzej robiac cos dla pokazu i turbine wieszajac tak wysoko sobie pomyslalem bedzie wiecej miejsca, tak teraz -> miejsca zaczyna brakowac, obojetnie co sie nie wymysli nie mozna zrobic czegos idealnie , nie wiem jakimi magicami sa inni ze tak ladnie potrafia upchac loche kolo lampy macie mistrza bo nawet u mnie problem jest dokrecenie niektorych elementow. - zawsze kosztem czegos aby byl dolot czy kolektor idealnie rozwiazany.



wszystko zostalo zdemontowane, proby wyszly ok.auto do sprzedania


- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Kamilu, już Ci pisałem na gadu ... ale muszę też w temacie! ZMIAŻDŻYŁEŚ!
Ja chce filmiku z kabiny, jak ten WG zionie ogniem ponad maskę!

Ja chce filmiku z kabiny, jak ten WG zionie ogniem ponad maskę!

Maleckis Motorsport
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
O kurcze jestes niesamowity Kamil
:lol:

- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa