Jako, że Mario już opisał moje auto w swoich projektach pozwolę sobie zacząć tam gdzie on skończył

Lista składników:
- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II x2
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 850ccm
- pompa paliwa Bosch 044
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem :/
- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Athena z piramidami
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET III by Michał Małecki
Moje auto po wyjechaniu z MTG wyglądało z grubsza tak:

Po kilku drobnych upiększeniach takich jak choćby wymiana gumowych rur od tira na samco, dorobienie customowego filtra powietrza auto już wyglądało tak:

Zrobiłem autkiem na takim setupie jakieś 3000km. Spalanie oleju, silne dymienie z odmy i niebieski dym z wydechu przerażały mnie na tyle, że zapadła decyzja o remoncie silnika (oczywiście na kutych, nowych podzespołach).
cdn.