My również. Na pewno konfigurację MLS+Loctite będziemy sprawdzali jako pierwsi w Polsce. Nie wiem, czy ktokolwiek wcześniej używał tego kleju w połączeniu z inną uszczelką pod glowicę, lecz sądząc po możliwościach dostania tego kleju w spray'u w naszym kraju wydaje mi się, że raczej nie. W Skandynawii mówi się, że jest to tańsza, prostsza i mniej inwazyjna alternatywa dla piramidowania. Trudno też obecną wytrzymałość porównywać do czegokolwiek - w końcu dotychczas Krzysiek jeździł na powtórnie założonej uszczelce. Gdyby była nowa, pewnie jeszcze by się nią cieszył. Mam nadzieję, że wytrzymałość zestawu MLS z kilku tysięcy kilometrów przebiegu wzrośnie do kilkunastu, może kilkudziesięciu - oby! Aaaa... chłopaki, dodajdzie mocy Krzyśkowi, w niedzielę musi wziąść udział w zawodach na 1/4 mili!elmo0104 pisze:Chłopaki ciekaw jestem naprawde jak taki klej wpływa na żywotność uszczelki(ile więcej wytrzymuje). Widzę że taśma na DP i kolektorze jestU mnie już dawno przestała kopcić(naciągana na sucho) więc Krzysiek bez stresu:).
E36 M3 turbo STAGE II
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Maleckis Motorsport
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Michał_Małecki pisze:! Aaaa... chłopaki, dodajdzie mocy Krzyśkowi, w niedzielę musi wziąść udział w zawodach na 1/4 mili!
Już się zdenerwowałem; w niedzielę od rana to już przez okno będę Tatry oglądał

1/4mili jest w sobotę 24-go i "choćby skały srały" - będę

W mało popularnej prasie pokazało się coś takiego:

S50B30 M3turbo
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Leo why? http://allegro.pl/bmw-e36-m3-turbo-545k ... 96489.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
HEHEHEHEE
Ciekaw byłem kiedy ktoś je znajdzie
Powód; znudziło mi się...
Jeśli się nie sprzeda, to będzie się dalej rozwijać
Ciekaw byłem kiedy ktoś je znajdzie

Powód; znudziło mi się...
Jeśli się nie sprzeda, to będzie się dalej rozwijać

S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Nie sprzedało się, więc będzie sie rozwijać 
Przy ostatnim strojeniu na 1,6bara gdzie wymaksowaliśmy już mapsensor pojawił się znowu problem z paliwem. Dokładnie jego brakiem. AFR wyniósł 12,8 zaś EGT zatrymało się na 1000st. Zapadła więc decyzja o wmontowaniu dodatkowych wtrysków bądź wymianie 630cc na większe.
Klamka zapadła; dzisiaj rozpakowałem i zamontowałem wtryskiwacze Siemens DEKA 850cc 8-)
Nie wspomniałem też, że starego DET2, który nie ogarniał niestety zapłonu wymieniłem na DET3. Tutaj zapłon można wreszcie modyfikować
Teraz już tylko robota dla Michała Małeckiego - strojenie

850cc u góry


Przy ostatnim strojeniu na 1,6bara gdzie wymaksowaliśmy już mapsensor pojawił się znowu problem z paliwem. Dokładnie jego brakiem. AFR wyniósł 12,8 zaś EGT zatrymało się na 1000st. Zapadła więc decyzja o wmontowaniu dodatkowych wtrysków bądź wymianie 630cc na większe.
Klamka zapadła; dzisiaj rozpakowałem i zamontowałem wtryskiwacze Siemens DEKA 850cc 8-)
Nie wspomniałem też, że starego DET2, który nie ogarniał niestety zapłonu wymieniłem na DET3. Tutaj zapłon można wreszcie modyfikować

Teraz już tylko robota dla Michała Małeckiego - strojenie

850cc u góry


S50B30 M3turbo
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
850cc x6
czekam aż to zamkniesz

czekam aż to zamkniesz

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
Ehhmmm, a ja mówiłem, żeby wsadzić dwa dodatkowe wtryski w dolot... 

Maleckis Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
Krismax - jestem pod wrażeniem, dobrze że projekt idzie do przodu. Powiedz jaki według ciebie są teraz najsłabsze punkty samochodu? Jaka moc docelowo, wydajność turbosprężarki już powoli się kończy 

www.turboBMW.pl
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
Powyżej jej wydajności już nie zamierzam celować
Najsłabszy punkt: kolektor wyd.
Przy 1,6bara wymaksowana jest już nie tylko przepływka, ale i map sensor. Doładowanie 2bary przez krótką chwilę się pojawiło
. Co do 1,6bara to na autostradzie z Michałem straciliśmy przyczepność przy 170km/h na 4tym biegu 

Najsłabszy punkt: kolektor wyd.
Przy 1,6bara wymaksowana jest już nie tylko przepływka, ale i map sensor. Doładowanie 2bary przez krótką chwilę się pojawiło


S50B30 M3turbo
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
krismax pisze: . Co do 1,6bara to na autostradzie z Michałem straciliśmy przyczepność przy 170km/h na 4tym biegu

"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
Chciałem nie pisać przed postem Krzyśka, ale nie mogę się powstrzymać. Jak ostatnio stroiliśmy na 1.6bar, to mocno brakowało nam paliwa na wtryskach 630tkach, więc sobie odpuściliśmy. Dzisiaj wieczorem znalazłem wreszcie trochę czasu i zaczęliśmy ogarniać 850tki. Na listwie paliwa 3.5-barowy regulator ciś. Jaki efekt? Zero problemów na wolnych, zero problemów w normalnej jeździe, zero problemów przy wchodzeniu w boost, ogólnie zero problemów. Mapę mogę dowolnie ustawić, nie ma żadnych "przylanych plamek". Jakie wrażenie na 1.6bar? Hmm... troche urywa tyłek, jest dziko
.

Maleckis Motorsport
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II-MORE POWER- str.6
Celowo czekam Michale na Twój opis sytuacyjny. Poza tym nie było mnie w domu...
Auto było wczoraj strojone "na gwałt" bo trochę zostałem na lodzie - bez żadnego auta i stąd ta presja.
Emka w taką pogodę potrzebna mi będzie tylko na jeden dzień
Później już z garażu nie wyjedzie pewnie do kwietnia 
Co do mocy - mnie powala, a to dopiero poczatek strojenia. Michał nie pozwala mi pałować
Dodam, że realne przyspieszenie od 100-220km/h tylko na 5tym biegu jest masakrujące
Auto było wczoraj strojone "na gwałt" bo trochę zostałem na lodzie - bez żadnego auta i stąd ta presja.
Emka w taką pogodę potrzebna mi będzie tylko na jeden dzień


Co do mocy - mnie powala, a to dopiero poczatek strojenia. Michał nie pozwala mi pałować

Dodam, że realne przyspieszenie od 100-220km/h tylko na 5tym biegu jest masakrujące

S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 M3 turbo STAGE II-850cc in action...
ej masz cos do mnie ? heheeh
mam nadzieje ze zobaczymy sie na jakiejs 1/4 w tym sezonie (p.s. doszly ci fotki z sanek? 


- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 M3 turbo STAGE II-850cc in action...
widze także inne czyt. lepsze opaski. tamte się poddały?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE