
Składam silnik m54b30 wyposwzony w:
- kute tłoki 84.5, denko tłoka pokryte farba VHT, płaszcz pokryty powłoka molibdenowa
- pierścienie tlokowe dopasowane z jaguara 3.0 superchargera, 1.2, 1.2, 2.0 (przerwa ostawiona na 0.4)
- korbowody m50b25nv, rozwiercone pod śruby m10, sprawdzone i wprasowane nowe tulejki
- blok m54 rozwiercony pod 84.5, gwinty rozwiercone pod śruby m12 z m57, splanowany oraz sprawdzona legalizacja stopek
- wzmocniony płyta usztywniająca cięta na laserze oraz nowe sruby wału 12.9
- wał korbowy m54b30 po szlifie oraz poddany badaniu ultradźwiękami w ciemni żeby wykluczyć pęknięcia
- panewki korbowodowe i główne ACL Racing
- wytoczony nowy wałek pompy oleju oraz zębatka przerobiona pod mocniejsze mocowanie
Zobaczymy



Głowice m54 tez trochę pozmieniałem:
- walki narazie seryjne m54b30 ale to jeszcze rozwojowy temat
- prowadnice zaworowe przebite na 7 mm
- zawory ssące oraz wydechowe m50b25nv z 7mm trzonkiem oraz pokryte farba VHT jako dodatkowa osłona termiczna
- sprężyny podwójne z silnika m50b25nv plus oczywiście

- nowe hydro-popychacze INA ścięte o 1mm dla większego bezpieczeństwa pracy sprężyny, temat również rozwojowy bo myśle nad mechanika na igielkach łożyskowych
- śruby z m57 m12 pozbawione oryginalnych podkładek i dane rozwiercone podkładki z m54
- uszczelka 0,7 vr zobaczymy ile wytrzyma
Prace postępują powili bo składam silnik hobbystycznie dla dobrej zabawy i ciekawości

- Turbosprężarka K64spec dBB GTX35 HYBRYD Billet 87mm AR 0.8
Ogólnie kompletuje tajle pomału na spokojnie, celuje w moc +\- 600 HP, oczywiście postaram się dodawać kolejne postępy i fotorelacje z prac

Dzięki za poświęcone kilka minut swojego życia
















