Jest to e30 1989r w nadwoziu coupe, auto kupiłem w lipcu 2016r i powoli budowalem jako auto na ulice. Silnik to m52b28 z 99r, jezdzil jako wolnossak do stycznia 2020. Bazą jest bardzo zdrowa buda w kolorze calypsorot. Przy zakladaniu turbosprezarki silnik zostal rozebrany, przepatrzony pod kątem zuzycia i wszystkie elementy ktore wymagały wymiany zostaly wymienione. Podczas zakladania sprezarki nie miałem w planach ingerencji w karoserie, cała zostala seryjna i zaden element nie został wycięty, jedynie drobnej modyfikacji poddany został odkręcany pas przedni. Auto waży 1050kg i posiada około 410km i 550nm przy 1.0b doładowania. 0-100 robi w 4.4s a 100-200 w 7.5s na oponie Extreme vr2 w mieszance r5a w rozmiarze 205/50/16. Auto z turbo mam od 10 miesięcy i nie było żadnej awarii oprócz urwanej jednej półosi, olej 5w50 wymieniam co 1000km. Dokladny spec poniżej:
Elektryka:
-ms41 + det3 strojony u Misia
-spal 350mm na termowłącznik
-zegary prawdopodobnie autogauge, nie pamietam
Zawias:
-konwersja na 5x120
-gwint D2 Racing w wersji street
-cambery Swagier
-dolozony stabilizator z tyłu 13.5mm
Silnik:
-m52b28 odprężone kanapką, skrecone na 97nm
uklad paliwowy:
-pompa OBP 340l
-wtryski 430cc Porsche
Dolot:
-rury 2.5 cala aluminiowe
-kolektor m50
-ic 550x230x63
-bov i mbc properfekt
wydech:
-kolektor ftwl stalowy
-cały układ pospawany z kwasówki z rur 2.75 + koncowy turboworks
-wg 50mm fmic
napęd:
-dyfer typ 188 2.65 z diesla
-skrzynia zf 2.8
-sprzęglo jednomas m50 240mm + spiek 4 łopatkowy i docisk m57
środek:
-fotele mirco RC
-kierownica Momo Competition
-pasy czerwone M3 Evo
koła:
-Styling 32 16x7
-opony Extreme vr2
Hamulce:
-przód 300mm z e46 2.8
-tył 272mm z 323ti











