


Silnik :
- Silnik BMW m52b25 (gładz cylindra nikasil)
- odpreżony przekładka od . + dwie uszczelki pod głowice GOETZE
- zmienione śruby głowicy na m12 1.75
- zmienione panewki korbowodowe GLYCO STD
- panewki główne zostawiłem orginalne
- pierścienie tłokowe MAHLE ( nominał )
- spływ oleju w obudowie rozrządu
- cały osprzęt silnika po regeneracji
Turbo / Dolot :
- Turbosprężarka TurboWorks GT3582 Float Cast 4-Bolt 0.82AR
- Intercooler 600x300x100mm
- Dolot 70mm custom By Lotz
- Kolektor wydechowy od Alka
- Wg od Alka
- Blow off 50mm
- Wydech 3cale od turba do konca (plus dwa tłumiki) custom by Lotz
Paliwo :
- wtryski siemens deka 630cc
- pompka paliwa bosch 044 przerobiona na wewnetrzna
Napęd :
- sprzęgło dwu-tarcz od Kamila
- mała skrzynia
- dyfer(3.45) wał i półosie mała głowa
Elektornika :
- ECUMASTER DET 3 4B
- Zegary od temp.oleju, EGT, doładowanie
- sterownik Siemens ms 41.1
- wiatrak chłodnicy z DAEWOO ESPERO
- wiązka cewek z m50b25
- Strojeknie ALEK_PROJEKT
Zdjęcia z procesu budowy auta znajdziecie tutaj:
https://www.instagram.com/lotz_projekt/