Moje prywatne auto po wielu przebudowach doczekało się ostatecznego setupu który prezentuje w poniższym poście. Byłem dosyć sceptyczny co do małej turbiny w tym silniku ale w praktyce sprawdza się super. Na torze wstaje z dołu i ciągnie do samego końca. Mimo trochę losowego doboru części finalnie okazało się że ten setup to strzał w dziesiątkę, auto prowadzi się genialnie, skręt działa super, trakcja jest, na 3 biegu od 3000RPM podnosi oponę 235 z lekkiej rybki lub lekkiego kopnięcia sprzęgła (a czasami nawet i bez tego). Jestem zadowolony w 100%

Silnik
- M50B25 Vanos
- CR 8,5:1, odprężony przekładką. Składany na klej na seryjnych srubach.
- Pompa oleju M52
- Kolektor wydechowy @ FTWL
- Turbo T04e @ FTWL
- Nowe panewki korbowodowe Glyco
- Motronic 3.3.1 + DET 3, strojone przeze mnie @ Turbo Familia
- Wydech custom na pojedynczym tłumiku z WOBO, wykonanie Patryk @ Turbo Familia
- Chłodnica NRF E34 TDS + wentylatory z Mondeo TDCI
Napęd, hamulce, koła
- Skrzynia biegów ZF, poprawiony mechanizm 5 biegu
- Dyfer 188 o przełożeniu 3,73
- Sprzęgło dwutarczowe @ Poweride
- Shifter @ Ola Parts
- Hamulce przód E46 330i Brembo Max + Ferodo Performance
- Hamulce tył E46 328i Brembo + Textar, dodatkowe zaciski hamulca ręcznego
- Hydrołapa Cybul + pompa Land Rover
- Koła przód Insignia 7j + Continental Sport Contact 3 (205/45 R17)
- Koła tył Insignia 10,5j + Nalewki do driftu 235/45 R17
- Elektryczna pompa wspomagania Opel
Zawieszenie
- Pełen zestaw skrętu od Cybula, wahacze na uniballach + relokatory górnego mocowania
- Wahacze tył regulowane @ FTWL
- Amortyzatory przód + sprężyny TaT
- Amortyzatory tył Volkswagen T4 + sprężyny custom 12kg/mm
Dodatki
- Rollbar Staffa
- Rozpórki p+t Staffa
- fotele fake Bride
- kierownica fake Sparco
- laminaty @ M-Way workshop
- bash bar p+t @ MMG Custom




Wykres: HI-RES https://i.imgur.com/9W8xy5n.jpg

FILMY
https://youtu.be/BNmGxeyDdiM
https://youtu.be/nZjXOUU-Fkc