
Zdjęcia dawcy karoserii zaraz po zakupie - opis nastąpi w nowym temacie .



Jeszcze jakieś zdjęcia silnika .



M11 idzie po M10 jak masz odpowiedni skok bez rozwiercania. Na M12 z M10 się rozwierca.Chycu pisze:wiem, że dla większości z Was pytanie które zadam będzie trywialne lub wręcz durne, no ale cóż![]()
Jak przegwintowywałeś blok na m11? Czy trzeba wiercić czy wystarczy sam gwintownik i z m11 "pójdzie" po m10? Z czego zastosowałeś śruby głowicy? Trzeba było przerabiać uszczelkę i wiercić głowicę?
DziękiBlacha pisze:Świetnie że projekt będzie wskrzeszany, świetnie się ogląda twoje foto relacje. Trzymam kciuki
Jak wtryski pozwolą to może do 1barakretfr pisze:Ile planujesz dmuchać że chcesz przechodzić na m11?
Przy śrubach m11 nic nie trzeba modyfikować w otwory przy głowicy i uszczelce śruby wchodzą. Gwintownik musi być M11*1,5Miś pisze:M11 idzie po M10 jak masz odpowiedni skok bez rozwiercania. Na M12 z M10 się rozwierca.Chycu pisze:wiem, że dla większości z Was pytanie które zadam będzie trywialne lub wręcz durne, no ale cóż![]()
Jak przegwintowywałeś blok na m11? Czy trzeba wiercić czy wystarczy sam gwintownik i z m11 "pójdzie" po m10? Z czego zastosowałeś śruby głowicy? Trzeba było przerabiać uszczelkę i wiercić głowicę?
Jak raz przejedzesz się e36T to ciężko jest sie przesiąść do zwykłejMiś pisze:Ale cieszy oko fakt, że wznowiłeś projekt i części z rozbitka będą śmigać dalej u Ciebie.
16141182842Kusy6 pisze:Czyli mam rozumiec że fabryczna pompa paliwa daje rade na 320KM?
228-222-005-001z 125l/h 3,5bar przy 13V, 100-160l/h (8-10A, 6-15V) 3,5bar, wiecej nie bede tlumaczyl, zreszta zmierz doswiadczalnieMiś pisze:Według neta ma 125 litrów na godzinę przy 3bar, ciekawe jak ogromną ma wydajność jak się ma jak się ma regulator 3,5bar i 1bar doładowania (musi nabić 4,5bar pod obciążeniem).
W opisie wkradł się błąd jak robiłem kopiuj z poprzedniego opisu nie poprawiłem zmian ,już zostało poprawione, jest tam pompa Walbro 255 GSS340Kusy6 pisze:Czyli mam rozumiec że fabryczna pompa paliwa daje rade na 320KM?