

W czym problem jeśli fabryczne z n54 przyjmują? To kute chyba nie są gorszewhatdefak pisze:Gruby zestaw fajnych klocków, jestem ciekaw jak się spiszą te tłoki w praktyce i czy przyjmą 100hp na garnek, mocno kibicuje!![]()
W tym że tak na prawdę nikt ich jeszcze sensownie chyba nie sprawdził, a nie są to tak popularne tłoki jak np. WISECO/JE których projektów było już kilkadziesiąt na takich tłokach.Kusy6 pisze:W czym problem jeśli fabryczne z n54 przyjmują? To kute chyba nie są gorszewhatdefak pisze:Gruby zestaw fajnych klocków, jestem ciekaw jak się spiszą te tłoki w praktyce i czy przyjmą 100hp na garnek, mocno kibicuje!![]()
ale o czym ty piszesz mistrzu. Ja pisze ze jest jeszcze wydajeniejsza - inny model, ta sama wielkosciowo o zwiekszonej wydajnosci , innym wirniku w środku zapewnie i innym nr producenta.Miś pisze:Bo to wszystko zależy od napięcia na zaciskach pompy oraz CIŚNIENIA dla danej wydajności, macie to na wykresie.
Miś pisze:Wydajność (przepływ) jest odwrotnie proporcjonalna do ciśnienia paliwa jakie jest w danym układzie (a za to odpowiada regulator).
Na tym samym afr, wtryskach, przewodach i dawkach paliwa u jednego pompa 320lph wyrobi przy 500hp na benzynie (bo ma regulator 3bary), a u drugiego już nie (bo ma regulator 4bary).
Ogólnie według mnie jak ktoś ma sporo koksu to pasuje mieć dwie pompy równolegle, chociaż są projekty gdzie na jednym 044 boschu ludzie mają 700-800hp (ciekawe jakie ciśnienie paliwa i czy hamownia pokazuje moc czy pogodę).
Ogólnie dodałem coś od siebie, to niesamowite, że są pompy wielkości fabrycznej z e36 i obsługują paliwa na 3x większą moc od fabryki.
Ciekawe jak będzie się sprawować to Walbro.
Jakie to dokładnie turbo? Bo pisze t04e, ale 13g? I jakie ar wydechowe?kamil7s pisze:Nie pamietam już, podałem powód dla którego to nie chodzi ale chciałem wiedziec jak został rozwiązany. Jeśli chodzi o zbyt małe turbo to nie to, bo 2.0 2.5 i 2.8 bez problemu na tym chodzi do 7k obr. Zreszta . stroi takie na seryjnym wg i chodzi. Jedynie w tym turbo jest problem z wysuwająca się tulejka klapki wg, która trzeba wbić i przyspawać. Blokuje zamykanie się i auto na ciepłym nie chodzi