


darmowe zdjęcia na allegro
Z kontrolą to może być problem bo ona zawsze gasla pół minuty po odpaleniugadziuWLKP pisze:Jeżeli robiłeś cały remont i silnik jest suchy to pół minuty może być za mało. Zrób jak piszesz, kontrolka ciśnienia oleju musi zgasnąć przed odpaleniem.
Na marginesie, napisz później jak z twoim wydechem - czy nie jest za głośny.
Z tego co pamiętam to nie zależnie czy po nocy czy zaraz po zgaszeniu odpalam i pół minuty około zawsze musiałem czekać aż zgaśnieMiś pisze:Czujnik późno gaśnie od ciśnienia oleju, bo większość podstawek jest zużyta i cofa się olej z filtra do miski przez noc.
Od strony podstawki to są zwykłe końcówki od węża klimy, pasują idealnie. Lekko widzę sączy mi się chyba olej z tej okolicy, ale podejrzewam ze to kwestia doboru grubszegbo oringa, narazie nie zawracam sobie tym głowyscyzor pisze:Te końcowki od węży olejowych do chłodnicy od strony podstawki to mają jakąś nazwę, rozmiar?
Ok wrzucę na pewno. Jestem dobrej myśli, mam zegar EGT, AFR, temp i chłodnicę oleju, a idąc łukiem na odcięciu trochę mnie to boli i czasem odpuszczam z obrotów, ze względu na aluminiowy silnik, więc jak dalej będę o to dbał i nie trzymał pół minuty ani 20s na wklepanym tylko dam silnikowi odsapnąć co chwilę to może trochę pożyje, tym bardziej że jest to moje daily, nie jedyne ale jednak to trochę kilometrów tym miesięcznie objadę.gadziuWLKP pisze:Bardzo ładnie. Jak będzie wykres to wrzucaj. CIekawe ile wytrzyma ten alu blok z tym 1.25 bara.