chciał bym sie z wami w końcu podzielić moim projektem turbo w jak to bardzo lubianym ostatnio silniku m43. Tym razem jest to pojemniść 1.8.
setup:
słupek seria
brak ic
wtryski lpg acw03
stag 200 gofast
pózniej wpadł det3
wtryski 310ccm
konwersja maf to map
zaczęło sie od komprrsora eatona m65. kosztowalo mnie to sporo prac i nie miałem pojęcia o strojeniu ani sondy ....
było jednak lpg




doładowanie na kompresorze:

była to bardzo dobra opcja i bardzo mało inwazyjna. do dzis załuje rozstania sie z nią... ale cóż przyszedł czas na porządne mody które świtały mi juz w głowie od dawna.. a zatem turbo
setup;
dolot seria
elektronika det3
iat ecumaster
sonda lsu4.9
wtryski nadal 310ccm
lekki zamach tarcz kevlar
hamulce nowe z 2.8
wydech seria
zapłon seria
turbo gt28
smarowanie z czujnika cisnienia
ic 550x180x65 fmic
kolanka i cały dolot sylikony łączone kwasem
blow off hina
gt28:

kolektor w trakcie prac:

bandarzowanie kolektora

do tego momentu było fajnie . przyszedł czas na montarz reszty:
downpipe

ic:

hamulce

sprzęgło było wczesniej bo juz na początku jak atakował je kompresor sie poddawało a więc standardowo lekki zamach ciezar zamachu 5kg

instalacja do ic

złozone na sucho

auto miało problemy z zapłonem. ale wymiana cewek zakonczyła problem mysle na zawsze

czekam na kolege który dysponuje hamownią dynomet. ostatnio wypluła przy 0.4 bara i 4000 rpm 178km. teraz mam full bost przy 4500 (ponad 1 bar) zobaczymy ile pokaze hamownia. auto postawione na det3.