Niestety ma znaczący wpływ, długo się grzeje bez termostatu.
Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota, gdyby Ci zbiło to na 105 stopni temperaturę to rewelacja tyle trzymają nowe auta przy spokojnej jeździe na jakimś rzadkim, gównianym oleju.
theownit pisze:Wstaw chlodnice oleju między turbo a silnik prosto tanio szybko efektywnie.
Miś pisze:
Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota
Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?
Za turbo zbyt dużego ciśnienia oleju nie ma, a że najczęściej odległość pomiędzy wylotem z turbiny a spływem w pokrywę rozrządu jest niezbyt wielka to jak w takim wypadku zamontować chłodnicę aby olej nie płynął pod górę i jednocześnie wykorzystywał całą jej powierzchnię?
kretfr pisze:
Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?
Jak lubisz na każdym kroku wsadzać worek kasy to racja żadna poza ilością pieniędzy. Zakucie 2 przewodów to 100zl a takie podstawki to 600+zl pewnie i do tego 100zl za przewody. Widzisz teraz różnice? XD
Szybkie pytanie odnośnie tej chłodnicy przed turbo jak mam zasilanie zrobione ze sterowania vanosem ( śruba z dwoma oczkami) to nie będzie problemu z ciśnieniem ?