
Model: E36 COUPE (klasyka gatunku młodego driftera

Modyfikacje
Silnik: M50B20 Vanos (odprężony, po rewizji itd.)
Układ dolotowy: Turbo GT28 + grzybek, duży IC, BOV , MBC
Układ wydechowy: 3' cale wraz z dp + końcowy TurboWorksa, zewnętrzny WQ Tial MVR + screamer w glebe

Układ paliwowy / wtryskowy: Wtryski z Volvo 440cm, pompa Ori 044 ( z czasem wleci swirl + druga pompa)
Elektronika / wskaźniki: DET3 FI + temp. ciśnienie oleju /wody, doładowanie, egt + kontroler AFR
Układ chłodzenia: Nowa pompa wody HEPU z metalowym wirnikiem, termostat 70c, nowe wisko + elektryk , chłodnica ze zbiorniczkiem
Układ napędowy: Sprzęgło dwutarcz, skrzynia GETRAG, wał mały krzyżak, dyfer mała głowa, grube półosie , hydrauliczy ręczny + dodatkowe zaciski/ korektor siły hamowania Willwood
Zawieszenie: Przód gwint AP/ tył amortyzatory Koni Sport + HELMUTY (całe auto na poli)
BODY KIT i wnętrze: Felony Form, fotele/ pasy sparco, kompletne wnętrze, deska flok.
Przed turbo siedział tam m52b25 170km (który bardzo dobrze wspominam

Podczas swapa w domowych warunkach u sprzedającego, nie żadne żurawie tylko traktor i widły


W końcu nic tak nie cieszy jak turbo


Prac ciąg dalszy:

Na gotowo w aucie zaraz po zakupie:

Przymiarki zewnętrznego WQ:

Prace nad kolektorem, tokarka poszła w ruch:

Kolektor już na gotowo po owinięciu bandażem:

Montaż :

Efekt finalny, już jeżdżący:

Środek (już nieaktualne):

Oklejenie na nadchodzący sezon:

Auto udało się połowicznie wystroić, przerwaliśmy ze względu na wyciek i za słabą sprężynę w WQ. Docelowo 1,3b 350-400km.
Nie mogę również nie wspomnieć o moich partnerach pozyskanych na nadchodzący sezon,a wśród nich: Mtuning Performance Parts (gdyby ktoś potrzebował jakiś części w dobrych cenach to zapraszam do kontaktu), GUMIMARK oraz Tech-mar- Renowacja Felg.
------> INSANE https://www.facebook.com/insanedrift/" onclick="window.open(this.href);return false; / Zapraszam aby być na bieżąco! / https://www.instagram.com/pawmaczo_drift/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kilka fotek w akcji:



