Trochę o bazie : auto nabyłem drogą kupna w Łodzi jakiś rok temu (z tego miejsca pozdrawiam byłego właściciela, może pozna) bmw było w średnim stanie blacharskim zawieszeniowo ok a silnik ori m52b25 z wydmuchaną upg. Na pierwszy ogień blacha i wzmocnienia wózka oraz poprawki lakiernicze. Następnie silnik, silnik musiał być ostro zagotowany, ale wcześniej ktoś robił głowice i pozrywał gwinty w bloku i o dziwo głowica była prosta bo zamiast, się wygiąć powyciągało sobie szpilki z bloku. Śruby głowicy odkręcałem palcami. Wleciał nowy blok i zapadła decyzja o strokerze na 3.0. A dalej... no wiadomo co, TURBO

Model: E36 sedan
Modyfikacje
Silnik:
Blok ori m52b25, głowica m52b28 po remoncie, splanowana (nowe: zawory wydechowe, uszczelniacze, wydech wypolerowany i porting, sprężyny od m50, nowe hydrosztosy INA), wał, korby, tłoki, wałek ssący m54b30, uszczelka rainz nadwymiar, nowe wszystkie uszczelki, nowe panewki kolbenschmidt, śruby głowicy głowicy (będziecie się śmiać) pręt gwintowany m10x1,5 12.9 i nakrętki 12.9 czarne.
Układ dolotowy:
Sylikony, obejmy - Fmic, turbo(63mm)>redukcja(60mm)>ic(60mm)>redukcja(76mm)>TB(76mm), IC na razie do odpalenia z jakiejś e39 tds 60mm, bov TurboWorks Type-RS, wejście turbo 102mm>76mm, stożek TurboWorks, separator wywalony, odma przed turbo, bov przed turbo.
Układ wydechowy:
Stal czarna 76mm jak najbardziej prosty, tłumik końcowy TurboWorks 109 3"", wg TurboWorks 45mm 0,5 Bar V-Band Blue, turbo dolny montaż TurboWorks GT3582R BB Cast V-Band 0.63AR, kolektor własnej roboty rura 50mm zacięta w rybi pysk flansze FTWL,
Układ paliwowy / wtryskowy:
Na razie wtryski ori m54b30 do odpalenia a potem pomyślimy może coś doradzicie, regulator ciśnienia 4b z jakiegoś Saba, pompa Bosch 040
Elektronika / wskaźniki:
Ecumaster EMU Classic, ori wiązka, przelotka z wiązki do emu, egt vw t5, czujnik położenia wałka n42b18, wału Chery GS100502, afr lsu 4.2 z n42b18, boost control n75 vw t5, / Autogauge boost
Układ chłodzenia:
Termostat z 2.5tds 80 stopni otwarcie, korek 1,4b, nowe węże chłodnicy, IC na razie do odpalenia z jakiejś e39 tds 60mm.
Układ napędowy:
nowy łącznik wału, skrzynia zf po naprawie wybieraka, sprzęgło dwumas m52tub28, tarcza m54b30 240mm luk nowa, docisk m54b30 luk sac nowy,
Zawieszenie:
ori, wszystkie tuleje sworznie końcówki magiel nowe, lekki negatyw z przodu
BODY KIT i wnętrze:
Czarne skóry grzane, zegary 260km/h, full obc, lampki nóg, tempomat, kiera obszyta skórą, gałka skóra, podłokietnik, radio business cd, top hifi
Zdjęcia będę dodawał stopniowo co znajdę.
http://s61.photobucket.com/user/qwertyu ... slideshow/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daję link do albumu ze zdjęciami będą w lepszej jakości, teraźniejsze będę wrzucał bezpośrednio tu na forum. Piszcie jak wolicie bez albumu tylko wszystkie od razu tu.