
Moja fura :BMW E34 525i 1992,czyli M50B25nv ,+LPG,seryjna szpera 25% ,grzane przednie fotele,Klima(niesprawna),el,szyby przod,tempomat
Fotki dodaje w ten spos.bo innne serwisy szybko usuwaja zdjecia.


Pierwsza rzecza ktora zrobilem byl demontaz wydechu i budowa kol.wyd. top mount


kolektor spawalem metda MAG oraz TIG ,z TIG'iem byl problem ,niezgodnosc materialu i wychodzilo sito wiec wzialem polautomat i ogien

Graty ktore zakupilem :
-turbo GT3076,
-wtryski od Volvo,
-zew.WG,
-BOV,
-wydajniejsza pompe paliwa -rep.Bosch 044 zatapiana w baku
DET3 bez map sensora lezal juz od dawna mial pojsc do 200sx'a ale jakos nie wyszlo.
Dodam ze silnika nie odprezylem,dmucham 0,6 Bara

Chinski Tial ,2 o nieznanej twardosci

Nastepnie byly przymiarki turbo i WG


turbo moglem dac troche wyzej,a WG troche inaczej usadowic,no ale coz,czlowiek uczy sie na bledach

pozniej dolot



Fmic chcialem zamontowac inaczej zeby go troche schowac ale nie chcialem wywalac seryjnych mocowan zderzaka,wiec na razie tak jest,dolot zrobilem z rury do budowy wydechow zeby bylo taniej
pozniej wydech


Silnik odpalilem na seryjnych wtryskach i ori elektryce aby sprawdzic jak to dziala,bylo ok wiec zabralem sie za wtryski i elektryke


Podlaczylem DET 3 w trybie Fuel Implant,pozniej w trybie Piggy Back i spowrotem wrocilem do Fuel Implant

EBC podlaczylem pod FREQUENCY OUT i po kilka dniach walki sie odezwalo,ale do tej pory nie dziala,zawor sie odzywa i na tym koniec, wprowadzone wartosci nie maja odzwierciedlenia w dzialaniu doladowania

tak mam podlaczone EBC
Jesli ktos wie jak zrobic zeby wreszcie to dzialalo to prosze o jakies wskazowki,spedzilem przy tym zbyt wiele godzin i juz rozkladam rece...