farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
Ban0ff pisze:co ma keep drifting fun do pierdolenia glupot o kims bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat?
W temacie kierownicy nie ma się co czepiac ogarniasz tam gdzie inni odpuszczają Ty klepiesz podłoge ale co do mechaniki to jak dla mnie lvl drut.
Nie bede zaśmiecał tematu jak chcesz to na PW.
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93
Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni
Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni
Co do modów zawieszenia to wrzucę fotki w takcie montażu niebawem , a do Rzeszowa zajrzę na pewno tylko sobie zapas mocy zrobię
Siemensy deki 875cc już na miejscu + 2x044 = 1.6 - 1.7 Bara
Ps. Czy ma ktoś jakiś wykres lub tabelkę jaką wydajność przepływu paliwa (LPH) mają przewody paliwowe o średnicach 6mm 8mm 10m 12mm
Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
gadziuWLKP pisze:Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
Nie nie wymieniałem moje były w stanie prawie idealnym , luz (ring gap ) był w dolnej granicy więc nie ruszałem
Z tym ring gap to chodzi tobie o luz na pierscieniu w cylindrze, czy pomiędzy pierścieniem a półką w tłoku patrząc na tłok z pierścieniami? Przerwę na pierścieniu w cylindrze na 0.4 chcę ustawic.
Drugi temat jaki mnie nurtuje, to wyfrezowanie / poszerzenie otworu tłoka pod korby z M50. Pamiętasz jaki luz dałeś pomiędzy korbą a tłokiem przy sworzniu? Nie chciałbym, żeby korbowód na wale miał tendencję do tarcia bocznego. Rozumiem, że sworzeń został z tłoka N54 i nie modyfikowałeś w żaden sposób korby? Jakoś trochę się obawiam zastosowania tych tłoków zamiast sprawdzonych z B28.
tak kompresyjne w granicach od 0,2 - 0,4mm jest w normie ]
olejowe 0,2-0,55mm
luz między korbą a tłokiem zrobiłem po 1mm na stronę , jest ok chociaż teraz zrobiłbym po 1,5mm ponieważ przy testach podczas kręcenia wałem w niektórych momentach korba miała 0.3mm luzu , wystarczająco ale wystarczy że delikatnie nie w osi będzie rozfrezowany tłok i już będzie korba podczas pracy zacierać .
Tak sworzeń został seryjny z n54 , korba też seryjna z M50NV