
Model: E34 M20B25
Stage 1 ? doładowanie 0.5 bara TO4E poleciały półki i wydmuchana uszczelka pod głowicą
Stage 2 ? doładowanie 1.0 bara - głowica z zaspawanymi kanałami wodnymi, szpilki M12 uszczelka pod głowice CUSTOM
Stage 3 ? Pracuje nad tym zobaczymy na ile fantazja poniesie:)
>>>>>> Stage 1 <<<<<<
MODYFIKACJE
1 Silnik
-m20b25 seria dołożone natryski oleju na denko tłoka gruntowny remont nowe panewki KING nowe pierścienie obróbka głowicy
2 Układ wydechowy
-down pipe 3" reszta wydechu seria
3 Układ dolotowy
-walka o jak najkrótszy dolot
-intercooler FMIC 550x140x65mm
4 Układ paliwowy
-POMPA PALIWA WALBRO 255l
-WTRYSKI 440 CC
5 Elektronika
-DET 3
-Dołożone wskaźniki AFR, EGT, TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, BOOST
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło
SPIEK 6 łopatkowy
Dyfer szpera 25%
7 Układ chłodzenia
Chłodnica TDS
8 Zawieszenie i układ hamulcowy
MTS -60 narazie
Hamulce zdrowa seria
>>>>>> Stage 2 <<<<<<
1 Silnik
- Uszczela pod głowice CUSTOM
- Szpilki CUSTOM
- Zaspawane kanały wodne w głowicy
- Wzmocnienia pomiedzy podporami głowicy
- Pompa oleju 2.5 TDS
2 Układ wydechowy
-3" z dwoma przelotowymi puszkami
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło SPIEK + PODWÓJNY DOCISK
Dyfer 3,15 SZPERA 100%
>>>>>> Stage 3 <<<<<<
Aktualnie nad tym pracuje trwają prace blacharskie... a na silnik przyjdzie czas
Kilka zdjęć postaram się opisać dokładniej temat jak znajde chwilę









