między czasie wpadły mi w ręce fotele SPARCO PRO2000
tylne zawieszenie mój wymysł
-amortyzatory bisltein z Jensena Interceptora mega twarde przedłużone
-sprężyny pospolite "bizony" pod które dorobiłem tulejki
Silnik złożony wygląda świetnie
sprzęgło dwutarczowe które zrobił mi Hubert z Poweride
sztywne koło zamachowe roztoczone na 240mm
dwie tarcze spiekowe
przekładka
docisk m52b28 240mm
Kolektor wydechowy żeliwny dolny który kupiłem nie przypadł mi do gustu (ciężki koń) i turbo na dole musiał bym kombinować z łapą silnika więc go odłożyłem na półkę i nowy górny mega lekki pospawał Kamil
kilka godzinek i kilka metrów bandaża poświęciłem ale efekt wyszedł zadowalający
Listwa wtryskowa oryginalna z seryjnym regulatorem 3.5bara
wtryski już zmienione na 630
Silnik złożony w całość pierwsze przymiarki
posadzony na poduszkach z e34
Te z e34 m20 są mniejsze średnicowo i nie olejowe.Też mam z e34 założoną od strony turba ale przy żeliwniaku na dolnym montażu.Od kolektora ssącego mam ori poduchę e36 m50. Przy 2,9 i tym turbo może to ładnie wstawać bo przy 2,5 jest tak średnio ze spoolem a górą ok. Powodzenia w projekcie!
wojtekm17 pisze:Te z e34 m20 są mniejsze średnicowo i nie olejowe.Też mam z e34 założoną od strony turba ale przy żeliwniaku na dolnym montażu.Od kolektora ssącego mam ori poduchę e36 m50. Przy 2,9 i tym turbo może to ładnie wstawać bo przy 2,5 jest tak średnio ze spoolem a górą ok. Powodzenia w projekcie!
wstaje mega fajnie przy 2500 mam już 0.6 bara ale o tym będzie później na razie nadrabiam zaległości
Jeśli dobrze kojarze to auto, to mamy wspólnego znajomego z Kazimierzy W.
Czysta robota Wydech spokojnie obrobi. Szkoda że wg zbiera spaliny tylko z 3 garów...
Mogą być problemy z bostem.
kretfr pisze:Strasznie mało miejsca tam jest pomiędzy lampą a turbo. U mnie kolanko dotyka praktycznie wtyczki przy lampie wysuniętej na max do przodu.
ja myślę dać silikon i filtr zabudować gdzieś niżej bo ten trochę za mały
Pan. B pisze:Jeśli dobrze kojarze to auto, to mamy wspólnego znajomego z Kazimierzy W.
Czysta robota Wydech spokojnie obrobi. Szkoda że wg zbiera spaliny tylko z 3 garów...
Mogą być problemy z bostem.
możliwe jestem z okolic kaniemierzy
auto już porusza się o własnych siłach
wnętrze ogarnięte wszystko poskręcane działa jak należy
Dzikcustoms pisze:
ja myślę dać silikon i filtr zabudować gdzieś niżej bo ten trochę za mały
No ja mam jak na foto, ale miejsca jest dosłownie na styk. Filtr jest idealnie nad wlotem ze zderzaka.
lampę masz normalnie założoną ?
bo ja jak mierzyłem to będę musiał trochę rzeźbić za lampą bo silikon mi nie wejdzie bo jest za duży jak by był mniejszy np 70mm to bym jeszcze upchnął
Dzikcustoms pisze:
ja myślę dać silikon i filtr zabudować gdzieś niżej bo ten trochę za mały
No ja mam jak na foto, ale miejsca jest dosłownie na styk. Filtr jest idealnie nad wlotem ze zderzaka.
lampę masz normalnie założoną ?
bo ja jak mierzyłem to będę musiał trochę rzeźbić za lampą bo silikon mi nie wejdzie bo jest za duży jak by był mniejszy np 70mm to bym jeszcze upchnął
Ja mam docięte mocno kolanko redukcyjne z 3 cali na 2,5. Lampa wysunięta na max do przodu na tych plastikowych kołkach, a i tak wszystko siedzi na styk - wtyczka dotyka do kolanka. Filtr też wszedł na styk, nawet lekko nagina plastikowe nadkole.
Na razie nie mam do tego głowy, ale pewnie można by przerobić wtyczkę aby mniej miejsca zajmowała. Jest tam parę centymetrów do urwania.
Lepiej jest zrobic tak jak ma Kretfr to rozwiazane bo montaz stozka bezposrednio na turbo to niepotrzebny wzrost temperatury w dolocie. Strona zimna tez sie przeciez nagrzewa od goracej. Nawet kilkanascie cm rurki z silikonu prawie calkiem niweluje ten nieporzadany efekt. Widzialem gdzies na jakims forum racingowym testy w/w rozwiazan i roznica byla znaczna. Pozdr