E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Że specyfikacji jak klej do gwintów, zapewne gęstszy? M119 składałem właśnie na klej do gwintów i bylem bardzo zaskoczony ze trzyma.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
nie jest to klej do gwintów bo on nie tężeje do stanu skorupki tylko zawsze jest mniej lub bardziej lepki
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Jaki loctite przeciez to zwykły czerwony sylykon hehe kto by pomyślał ze jz bedzie na takich specyfikach składany, oczywiście to taki mały żart, bardzo mi sie projekt podoba, oby bez niespodzianek czekamy na dalsza relacje 

E30 325
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
hahaha no no no z tym sylikonem 
Co do niespodzianek to na pewno jakies jeszcze wyjdą (oby nic poważnego) na razie tylko pierdoły jak dwukrotne przenoszenie pompy wspomagania, poczatkowy problem z dostępnością tylnej miski, oczekiwanie na wałki i reszte z USA, teraz stoje i czekam za kolektorem ssacym i listwą paliwową, byla jeszcze zmota ze zbiorniczkiem wyrownawczym bo nie wiedzialem do konca gdzie i jaki chce
póki co z nudów rzeźbie sobie końcowy wydech, jest misja bo już 3 dzień nad nim siedzę ale efekt powinien być taki jak zakładałem
też się nie spodziewałem że wskoczy tam 2jz a to czy to dobry wybór czy nie powiem po pierwszej kiwce

Co do niespodzianek to na pewno jakies jeszcze wyjdą (oby nic poważnego) na razie tylko pierdoły jak dwukrotne przenoszenie pompy wspomagania, poczatkowy problem z dostępnością tylnej miski, oczekiwanie na wałki i reszte z USA, teraz stoje i czekam za kolektorem ssacym i listwą paliwową, byla jeszcze zmota ze zbiorniczkiem wyrownawczym bo nie wiedzialem do konca gdzie i jaki chce

póki co z nudów rzeźbie sobie końcowy wydech, jest misja bo już 3 dzień nad nim siedzę ale efekt powinien być taki jak zakładałem

też się nie spodziewałem że wskoczy tam 2jz a to czy to dobry wybór czy nie powiem po pierwszej kiwce

BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
- Imię: Adam
- lokalizacja: Moszczenica
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Też uważam, że fajnie byłoby (szczególnie w Twoim wozie) zobaczyć tam fakąś fajną oryginalną jednostkę, firmową
(BMW) Dlaczego tak a nie inaczej już wiemy. Trudno 


- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Taki małe teaser tego co sie ostatnio tworzy i zabiera mi strasznie duzo czasu


BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Jak niektórzy już pewnie wiedzą auto już odpalone, a nawet zrobione pierwsze 50km na rozjeżdżenie troche silnika, no ale po kolei. Niech historia przebiega płynnie a nie od końca :P
Walka z wydechem końcowym była dość duża bo za punkt honoru wziąłem sobie to aby układ był nietuzinkowy, dość skomplikowany a przy tym ładny i schludny
No i poniosła fantazja jak zawsze :hyhy:
pierwsze jakieś tam przymiarki, dodam że rysunków z projektami miałem chyba z 15 a finalnie skończyło się mieszanką kilku






W między czasie kupiłem 2 oryginalne filtry oleju HKSa, prosze nie pytać dlaczego różowe bo nie miałem na to wpływu :rotfl:

Kiedy wydech końcowy był skończony odebrałem od Karola z FTWL dyferek po przeglądzie


oczywiście jak zawsze klasunia wszystko na czas, sprawnie i dobrze
Brakowało przedniej części wydechu która łączyła by go z DP oraz wejściem WG w wydech, nie chciałem screamera tym razem




W między czasie przyszło długo wyczekiwane plenum z listwa paliwową i przepustnicą któą i tak zastąpiłem elektrykiem

Wiadomo że nie obyło się bez mały kłopotów w postaci przeszkadzającego serwa ale udało się zaadoptować większe niż seryjne bo podwójne serwo z innego bmw po kilku modyfikacjach siadło jak marzenie, a kolektor mija się z nim na kartę kredytową

Do pełni szczęścia brakowało tylko lewej strony układu dolotowego więc zrobiło się i to razem z wspawanym BOVem

Kiedy wszystko już było poskładane, układ hamulcowy ogarnięty, woda spięta do kupy, front w połowie złożony nie pozostało nic innego jak usiąść z laptopem i skonfigurować całe emu i przystąpić od pierwszego odpalenia



Tak więc nastał ten moment nerwówki i 2jz zagadał za 1 strzałem (tak to filmik z pierwszego krecenia rozrusznikiem) oczywiście później trzeba było poświęcić sporo więcej czasu aby ustawić wolne obroty itd ale to wiadomo
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pl_fDvXQQDQ[/youtube]
Później już było tylko lepiej
Jakiś krótki filmik słabej jakości który kręcił Kłopot przy delikatnym dodawaniu gazu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DOYNd6uX5fc[/youtube]
a tutaj mój ulubieniec przepraszam za jakość ale tak mi skompresowało
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0HxYg_E ... e=youtu.be[/youtube]
Póki co czekam za konfigiem od ecumastera dla nowej przepustnicy żeby była już malinka, auto zrobiło już z 50km i powiem tylko tyle że jestem mega podekscytowany całym tym zabiegiem
Walka z wydechem końcowym była dość duża bo za punkt honoru wziąłem sobie to aby układ był nietuzinkowy, dość skomplikowany a przy tym ładny i schludny

No i poniosła fantazja jak zawsze :hyhy:
pierwsze jakieś tam przymiarki, dodam że rysunków z projektami miałem chyba z 15 a finalnie skończyło się mieszanką kilku






W między czasie kupiłem 2 oryginalne filtry oleju HKSa, prosze nie pytać dlaczego różowe bo nie miałem na to wpływu :rotfl:

Kiedy wydech końcowy był skończony odebrałem od Karola z FTWL dyferek po przeglądzie


oczywiście jak zawsze klasunia wszystko na czas, sprawnie i dobrze

Brakowało przedniej części wydechu która łączyła by go z DP oraz wejściem WG w wydech, nie chciałem screamera tym razem




W między czasie przyszło długo wyczekiwane plenum z listwa paliwową i przepustnicą któą i tak zastąpiłem elektrykiem

Wiadomo że nie obyło się bez mały kłopotów w postaci przeszkadzającego serwa ale udało się zaadoptować większe niż seryjne bo podwójne serwo z innego bmw po kilku modyfikacjach siadło jak marzenie, a kolektor mija się z nim na kartę kredytową


Do pełni szczęścia brakowało tylko lewej strony układu dolotowego więc zrobiło się i to razem z wspawanym BOVem

Kiedy wszystko już było poskładane, układ hamulcowy ogarnięty, woda spięta do kupy, front w połowie złożony nie pozostało nic innego jak usiąść z laptopem i skonfigurować całe emu i przystąpić od pierwszego odpalenia



Tak więc nastał ten moment nerwówki i 2jz zagadał za 1 strzałem (tak to filmik z pierwszego krecenia rozrusznikiem) oczywiście później trzeba było poświęcić sporo więcej czasu aby ustawić wolne obroty itd ale to wiadomo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pl_fDvXQQDQ[/youtube]
Później już było tylko lepiej

Jakiś krótki filmik słabej jakości który kręcił Kłopot przy delikatnym dodawaniu gazu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DOYNd6uX5fc[/youtube]
a tutaj mój ulubieniec przepraszam za jakość ale tak mi skompresowało

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0HxYg_E ... e=youtu.be[/youtube]
Póki co czekam za konfigiem od ecumastera dla nowej przepustnicy żeby była już malinka, auto zrobiło już z 50km i powiem tylko tyle że jestem mega podekscytowany całym tym zabiegiem

BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Przecież to fioletleo pisze:
W między czasie kupiłem 2 oryginalne filtry oleju HKSa, prosze nie pytać dlaczego różowe bo nie miałem na to wpływu :rotfl:

Jak dla mnie najlepsze e46 w kraju

- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
[/quote]
Przecież to fiolet
[/quote]
Ruszolet
Przecież to fiolet

[/quote]
Ruszolet

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
co to za filtr powietrza?
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Filtr to przejsciowka na chwile bo jest zbyt maly nawet nie wiem zapewne jakis chinol 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Miało być nornalne e46 bez poszezeń a tu widze agro tuning pełną gembą leci, bez urazy zmień marke na jakiegoś japońca bo już w oczy kłuje.