


Ten projekt jest całkowicie amatorski,więc jak użyję jakiegoś terminu lub źle coś będę robił prosił bym o jakieś wskazówki

Model: 325
Modyfikacje
Silnik:M50B25NV
Układ dolotowy:SERIA
Układ wydechowy:M52B28 kompletny
Układ paliwowy / wtryskowy:SERIA
Elektronika / wskaźniki:SERIA
Układ chłodzenia:SERIA
Układ napędowy:SERIA 3,15
Zawieszenie:Poliuretany na całym zawieszeniu,tuleje acentryczne,nowy gwint MTSa
BODY KIT i wnętrze: Zewnętrzny i wewnętrzny kompletny Mpakiet,tempomat,sporty,multifunkcja,pełne obc+cc,nagłośnienie jbl+ori hifi,


Lekki bałagan :P


I finalna wersja



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień 12.11.2016 Ponowna rozbiórka bo silnik zaczął się sypać,przy remoncie wpadnie również turbo. Zakupiłem już kilka rzeczy na przymiarkę oraz trochę części do remontu :

Wał m52b28,tłoki m43b19,panewki główne i korbowodowe kolbenschmidta,uszczelki pod głowicę bo miała iść kanapka pod tłoki od m52b28,chłodnica od tdsa 318,elektryczny wentylator 14" gdyż pozbywam się wiskozy, intercooler JRspeca 550x230, turbina replika GT3582r,flansze 10mm pod wydech i pod turbo z blachy czarnej,wylot z turbo z kwasu też 10mm
Na tym etapie oddałem wszystkie pokrywy silnika do szkiełkowania, blok poszedł również ale do piaskowania, jak wróci to pójdzie na frezowanie,przerobienie gwintów na M12 oraz na szlif pod tłoki 85mm,zostanie również sfrezowana podstawa pod pompę oleju gdyż chcę ją zaadoptować od silnika m54. Głowica pojechała do Dziak motorsport z Janowic na kompleksowy remont tzn- planowanie,docieranie zaworów,wymiana prowadnic zaworowych,wymiana uszczelniaczy. Jak wróci zabieram się za porting
