Chciałem przedstawić mój projekt jakim Jest BMW E36 Cabrio. BMW z fabryki wyszło w 1998r z potężnym silnikiem M43


Model:
BMW E36 Cabrio
Typ 318I (EUR)
Typoszereg E E36 (C)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji CABRIO
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M43
Pojemność skokowa 1.80
Moc 85
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW)
Data prod. 1998-04-22
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S285A LM RAEDER/BMW STYLING Obr. BMW, st. le. BMW Styling
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop
S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny
S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa
L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Belgia
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
Modyfikacje
- planowany swap na M50b20 T
- zmiana koloru nadwozia home made
- felgi Brock B1 17" 8,5 i 10J opony 205/40 i 215/40
Silnik:
- M50B20 rozebrany do ostatniej śrubki
- odmalowane wszystkie elementy
- nowe panewki korbowodów
- odprężony przekładką od FTWL i dwie seryjne uszczelki
- Blok przerobiony pod śruby M11 dobrane z innego seryjnego wozu
- zasilanie turbo z pod czujnika ciśnienia oleju
- spływ z Turbo w obudowę rozrządu
Układ dolotowy:
- dopiero w planach
- rury będą wyspawane z nierdzewki
- cooler jak i złączki wpadną od fmic
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy przerobiony z kolektorów M52
- wydech przelot prawdopodobnie 2,5" + seryjny wydech końcowy z 2.8
- Turbo Volvo TD04HL - 16T
Układ paliwowy / wtryskowy:
- Wtryski z Volvo z końcówka 831 lub 023 ciągle szukam
- regulator 3.5 bara
- jak seryjna pompa paliwa nie wyda wleci jakiś zamiennik
Elektronika / wskaźniki:
- ecumaster det 3 w trybie fit
- EGT autogauge
- boost Autogauge
- ciśnienie lub temperatura oleju albo oba zobaczymy w trakcie prac
Układ chłodzenia:
-zostanie seryjny lub wpadnie chłodnica od wersji z klimą
Układ napędowy:
- Skrzynia 5b getrag
- dyfer 3,15 duża głowa + półoski jedna gruba z 2.8 jedna z 2,5
- jednomas M50 do przerobienia pod tarcze 240mm i docisk z M57
Zawieszenie:
- gwint MTS przerobiony pod Air Ride home made
BODY KIT i wnętrze:
- M pakiet
- wnętrze seryjne skórzane
na tą chwile wszystko tak się przedstawia samóch jeszcze nic nie ruszony nadal działa z silnikiem 1.8 na razie planów dużo, w tej chwili zakończyłem składanie silnika i czekam aż tata zwolni garaż i zezwoli na grubsza robotę, składuje brakujące elementy coś tam zawsze dokupuje
teraz mam panowie kilka pytań planowane jest zrobić okolice 300km
- czy wtryski z Volvo z końcówka 831 i regulatorem 3.5 bara wystarcza ?
- czy to turbo które już mam też sobie poradzi przy tym silniku?
no i kilka fotek



















