Auto w trakcie budowy,będę wrzucać na bieżąco postępy
Silnik:
m50b25 bezvanos
Silnik przygotowany przed uturbieniem cały rozebrany wyczyszczony , wymienione na nowe pierścienie , panewki , wszystkie uszczelki , kapitalny remont głowicy , 2xuszczelka pod głowice + przekładka zalany olejem motul 300v 15w50
Turbo:
TD04 20T BILLET CNC po pełnej regeneracji, i hybrydyzacji
Układ dolotowy:
Intercooler fmic 450x300x76mm
Zawór upustowy HKS SSQV 3
Orurowanie kwasówka, w trakcie spawania
Układ wydechowy:
Kolektor żeliwny
Kwasówka 3 cale na 2 tłumikach (w trakcie spawania)
Układ wtryskowy:
360cc
Elektronika:
ECU master 3
Zegary egt, temperatury oleju, ciśnienia oleju, doładowania
Układ chłodzenia:
seria
Układ napędowy:
Skrzynia e46 330 5b, zespawany dyfer
Sprzęgło:
Dwumas 3.0d + tarcza wzmocniona 3.0 b + docisk 3.0d
Zawieszenie:
Gwintowane zawieszenie MTS , cały tył na poliuretanach + wzmocnienia mocowań wózka
Przód - wymienione wszystko co się dało, łączniki sworznie itd
Układ Hamulcowy:
Przód zaciski 6 tłoczkowe BMW Performance tarcze 337x30 W trakcie budowy
tył zaciski 4 tłoczkowe porsche 911 Tarcze3 20x21.8 W trakcie budowy
BODY KIT:
Mpakiet Poszerzenia nadkoli, GT Class 2, i inne pierdoły
Auto po remoncie blacharskim, wymieniona podłoga, progi mocowania lewarka, wnęka na koło zapasowe. Lakier z palety ferrari
Auto przed budową wyglądało tak:


Etap budowy m52b28 robi wypad, a na jego miejsce m50b25 wszystkim bardzo dobrze znane




W trakcie były prace blacharskie wymiana progów podłogi potem lakierowanie





Zrobiłem maskę w stylu GTR, ale muszę jeszcze wyskrobać "żaluzje" z carbonu
