teraz zaturbione m50b25 , po przeglądzie, oraz gt35.30 -
Motorownia
-blok m50b25 (żeliwny) bosh .402
-standardowe odprezenie - przekladka
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-spływ oleju w obudowie rozrzadu. (skręcany)
Turbina:
Gt35.30 .63 dupka. up 500KM. hybryda
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe reszta spawana.
- intercooler z rdzeniem 51cm x 30cm ? (jakos tak) z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria .
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOP nierdzewka
- zawór wastegate 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- downpipe nierdzewka 3"
- przelot : 3cale
- tłumik końcowy przelot 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens (
- regulator cisnienia paliwa seryjny póki co .
- zew 044 replika w bagazniku.
Elektronika
- det3 z mapem.
- brak sond, brak przeplywki,
- serjny DME bosh,
- fuel implant.
Układ chłodzenia:
- chlodnica TD
- termostat m50 nieco przerobiony
- wentylator elektr.
Układ napędowy:
- sprzęgło spiek, seria docisk poki co (strojenie przezyl)
- skrzynia seria.
- podpora do zmiany, i takie tam...
BODY KIT zawiecha itd. / robota wlasciciela.
- gwint przod i tyl
- felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika.
jak bedzie okazja koncowe kreski i wykres. poki co 0,5 bara aby sie wkrecic w wóz. Niebawem strojenie
fotos medias
















p.s. narobilem sie

pozdr ..