Napisz szybko to może go zdemontuje

Nie wydaje mi się żeby cokolwiek się zmieniło na postoju i wybranym "D" przy innym konwerterze, wolne obroty w każdym silniku są niemal identyczne i w każdym wypadku przekazywanie napędu jest "odłączone". Dopiero ze wzrostem obrotów silnika pompa oleju daje ciśnienie na konwerter i ten zaczyna przekazywać napęd na skrzynię. Bardziej bałbym się wytrzymałości skrzyni - jeśli u ciebie szarpie to już nie jest ciekawie. Na szczęście 5HP-18 można dostać za grosze (w porównaniu z innymi automatami), więc może jednak spróbujesz konwerter z V8 lub diesla + nowa skrzynia? Ktoś musi to sprawdzićelmo0104 pisze:Z konwerterami jest różnie, tzn montując z innego silnika może być tak że nie da się autem stać w miejscu na "D". Inne ciśnienie wyzwalania lockup'a albo jakieś inne wartości momentu potrzebne do napędu danej skrzyni albo wręcz za wysokie obroty biegu jałowego(np gdybym zakładał przetwornik z dizla). Napewno nie pozostawie tej sprawy bez echa. Temat automatu będę drążył:)