Model: BMW E36 sedan 1996r.
Modyfikacje
Silnik: M50B20 stroker na 2.2l
Układ dolotowy: custom ssący, ic z FMIC, 3"
Układ wydechowy: turbo T3/T4 power-hybrid by FTWL Motorsport
Układ paliwowy / wtryskowy: wtryski 440? reszta seria, sportowy filtr paliwa,
Elektronika / wskaźniki: EGT, Boost pod okiem, temp oleju i cisnienie na warningu w schowku
Układ chłodzenia: chłodnica TDS + wyrównawczy, wentylator spal
Układ napędowy: Getrag, duży krzyżak, dyfer?
Zawieszenie: zawieszenie gwintowanie AP, polibusze 85sh, cambery, górne mocowania, rozpórki
BODY KIT i wnętrze: w budowie.
Według schematu wpisałem swoje koncepcje, auto dopiero co jest uzbrajane w nową sekcje hamulcową, paliwową, nowe elementy zawieszenia a nad silnikiem będę pracował jak buda będzie gotowa. Temat będę aktualizował na bieżąco, niestety mam mało czasu na zajęcie się samochodem, ale myslę że do końca wakacji powinna pokazać nowa motorownia grube kreski. Parę fotek zaczynając od początku...
Buda została dokładnie umyta, żeby się lepiej robiło

Tak przygotowana zapadła w sen zimowy...

Zacząłem od demontażu przodu, celem wyjęcia motorowni, kroczek po kroczku, bez popędu - w końcu mam na to całe życie


Hop, siup i motorownia wisi na stojaku

Po opróżnieniu komory z czego się tylko dało, no może oprócz linku gazu i nagrzewnicy zacząłem ją przygotowywać pod nowy kolor


Następnnie musiałem wymyć podwozie aby przygotowac je pod konserwację Wurtha, zeszło 5 tub litrowych na spód a w podłużnice, drzwi, klapy, profile zamknięte poszło 3 litry wosku wypychającego wilgoć.

Profilaktycznie wzmocniłem odrazu wózek, ogólnie nie ma sie do czego doczepic buda bardzo zdrowa pomimo kilku odpryskow, wkoncu ma tylko nalatane 120 tys.
W podkładzie:

No i na gotowo wzmocnienia i konserwacja na całosci.



Następnie pomalowałem komorę silnika w podkład i kolor.


Czekając na sruby które wrócą z cynkowania odebrałem elementy zawieszenia, które zostało pomalowane proszkowo.


Pierwszy raz wbijam poliuretany, ciężko miałem się połapać które mają być gdzie ale finalnie jutro będą wbite na swoje miejsca i pierwsze elementy są już przykręcone



Belka przednia + stabilizator. Do montazu użyłem kleju do gwintów- dla pewnosci


Na wstępie to tyle, w miarę postępu prac będę aktualizował temat. Doszła sekcja hamulcowa mysle że na weekend zacznę prowadzić nowe przewody m.in do hydrołapy. Co myslicie nad wyrzuceniem pompy ABS? Zaciski celuje w E46 330 do tego jakies lepsze tarcze i klocki. Pozdrawiam, Mateusz.