BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
woytek13
User
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2009, o 12:28
Imię: Wojtek
lokalizacja: Lublin

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: woytek13 »

Filmik tylko jeden, bo ile Was mogę nimi zanudzać?
Tylko bez takich głupich pytań :tongue: Dawaj jak najwięcej filmów z jazd.
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: mcgiver »

dawaj dawaj , jak masz cos ciekawego jeszcze .
tez sobie pozwalam na coraz śmielsze boki "na mieście" i gdzie tylko mogę , ostatnio nawet zarobiłem nagane od dyrektora "za brawurową jazde po parkingu" :śmiech: , hmm... nie mogłem sobie odpuscic bo parking był prawie pusty i mokry wiec sobie strzeliłem kilka rundek na około kilku latarni :pasuje: ,
Tobie to wychodzi całkiem niezle :heh:
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Też zaczynałem od prób na ulicach, ale obecnie nie lubię tego robić. Staram się jeździć i trenować jak najwięcej na torze, dlatego że chcę się czegoś nauczyć, a nie po to, aby sobie poupalać. Nie ma ani radości z jazdy ani sensownej poprawy umiejętności, jak trzeba się bez przerwy oglądać dookoła, czy czasem nie zbliża się jakiś policjant, który na widok mojego samochodu potknie się o próg w jego własnym radiowozie. Po za tym jest o wiele bezpieczniej. W trakcie dzisiejszego treningu posprawdzałem tyle różnych możliwości i nawet jak przesadziłem, wypadając po za tor przy prędkości ponad 120kmph, to nic wielkiego się nie stało. Uwielbiam takie treningi jak dzisiejszy, gdzie na torze nie ma żywej duszy, a ja do oporu mogę próbować. Filmów mam wiele, ale jak mam wrzucić coś ciekawego, to proszę:

http://www.youtube.com/watch?v=oUGiUxMm_dU" onclick="window.open(this.href);return false;

Niestety pokazuje on, że nie mam jeszcze wystarczająco dużych klejnotów, aby agresywnie jeździć w parach. Kiedy była okazja, aby wyprzedzić ? w tym wypadku mojego bardzo dobrego kolegę ? złapał mnie zimny pot i odpuściłem (brawo Michał!) ?
Maleckis Motorsport
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: mcgiver »

no fakt ogladanie sie na misków , jest troche deprymujace , ale był czas sie przyzwyczaić :wink2: .
jak próbuje róznych ewolucji to nie ma mowy o predkosci wiekszej niż 50-70km/h , i oczywiscie w zasiegu samochodu nie ma przechodniów oraz samochodu w którego moge uderzyć , a jadace samochody za mna hamuja bo niewiedza co sie dzieje :śmiech:
felga na krawezniku czy cos w tym stylu to juz nie jest taki wielki problem , mam 18 kół , no teraz to moze 16 :śmiech: .
16 z oponami 225 zakładam tylko jak jade na przeglad , a ogólnie jezdże na łysych 15 /195 (nie interesuje mnie lans tylko frajda z jazdy)
najbardziej podoba mi sie jak driftujace auto co chwila zmienia kierunek jazy na zakretach .
sam próbuje tego , ale narazie bez przesady :hammer: , uwielbiam ronda :devill2: .
zazdroszcze Ci mozliwości jazdy po torze , ja niestety nie mam w promieniu 200 km nic ciekawego.

mistrzostwem jest ten filmik , super ujecia i muza nadajaca klimat
http://www../index.php?showtopic=63850&hl=" onclick="window.open(this.href);return false;
woytek13
User
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2009, o 12:28
Imię: Wojtek
lokalizacja: Lublin

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: woytek13 »

Jakieś newsy? Jak tam po treningu? Filmy może :cool2: ?
Awatar użytkownika
Maleckis
User
Posty: 69
Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznań

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Maleckis »

woytek13 pisze:Jakieś newsy? Jak tam po treningu? Filmy może :cool2: ?
po treningu siedzimy w garażu, oderwała sie przeciwwaga wału napedowego. nowy wał juz jest w drodze, wiec jutro pewnie auto znów bedzie sprawne. poczatkowo byly podejrzenia, że padła skrzynia biegow, bo bezposrednio przed awaria Michał idac pelnym ogniem wbijał "trójkę", ale jednak tylko wał.
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Tata się z tą diagnozą trochę pospieszył. Rzeczywiście odpadła przeciwwaga wału napędowego, ale był to tylko jeden z efektów głównej awarii. Tak, jak tata napisał, leciałem zakręt na odcięciu 2. biegu, pomyślałem sobie: "ooo wrzucę trójkę", lecz (patrzę na zegarek) mamy 9:50 2 dni później i jeszcze jej nie wbiłem :śmiech: . Samochód wracał na lince do domu. Tutaj ogromne podziękowania za pomoc dla Kuby "Coel'a", który mam nadzieje niedługo pojawi się na torze swoim doładowanym E30 :pasuje: . Oprócz skrzyni i oderwanej przeciwwagi zniszczona jest całkowicie podpora wału. Wał mam już zakupiony zapasowy - wczoraj się tym zająłem. Muszę jeszcze tylko upolować skrzynię biegów i składać zestaw - musi być gotów na następny weekend na zawody SSS Drift Cup.
woytek13 pisze:Jakieś newsy? Jak tam po treningu? Filmy może :cool2: ?
Zaskoczyłeś mnie swoim zainteresowaniem, Wojtku. Nie sądziłem, że ktokolwiek będzie ciekaw, jak samochód się sprawował na kolejnej już wizycie na torze. Jakoś ostatnio dochodziły mnie tylko "ciche" informacje, że ponoć auto nie jeździ albo, że jeździ miernie, bo w końcu nie ma wyniku z hamownii...

Filmików znów mam sporo, ale najpierw ogarnę naprawę, potem coś wrzucę.

Pozdrawiam.
Maleckis Motorsport
woytek13
User
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2009, o 12:28
Imię: Wojtek
lokalizacja: Lublin

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: woytek13 »

Moje zainteresowanie projektem jest tak duże, gdyż łączy moje dwie pasje: drifting no i zabawy z turbo. A niestety jednego nawet nie spróbowałem, a z drugiej musiałem zrezygnować z powodów takich jak zwykle (studentem jestem więc nie muszę wyjaśniać o co chodzi). Fajnie, że wszystko opisujesz, a sposób w jaki to czynisz (Ty lub senior Małecki) to już normalnie ideał. Stąd moje dopytywanie o dalsze etapy rozwoju (auta no i w sumie Twoje też, hehe). Mam nadzieję, że pojawisz się na Torze w lublinie na finale SSS, będę tam latał jako fotograf i jak się zjawisz obiecuję obfocić autko z każdej strony :heh:

A nie wiem czemu zainteresowanie autem może być małe, w zasadzie jest to pionierski projekt (pierwszy właściciel też miał doładowanie mechaniczne ale chyba nie sprawdzało się, bo pamiętam długie walki z montażem, pot i łzy gdy nie było jak latać po torach :dry:) chyba nie aż tak kosztowny i moim zdaniem wystarczający na większość zawodów (chociaż pojawiają się już coraz szybsze rundy w Polsce).

Życzę bezawaryjności i głębokich wychyleń!

pzdr
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Dobra, czas na dwa zdjęcia. Oba przedstawiają zniszczenia po środowym treningu.

Najpierw wał i przeciwwaga, która nie jest już częścią wału:

Obrazek

Zębatka skrzyni biegów ? widok z otworu po korku na płyn:

Obrazek
woytek13 pisze:Moje zainteresowanie projektem jest tak duże, gdyż łączy moje dwie pasje: drifting no i zabawy z turbo. A niestety jednego nawet nie spróbowałem, a z drugiej musiałem zrezygnować z powodów takich jak zwykle (studentem jestem więc nie muszę wyjaśniać o co chodzi). Fajnie, że wszystko opisujesz, a sposób w jaki to czynisz (Ty lub senior Małecki) to już normalnie ideał. Stąd moje dopytywanie o dalsze etapy rozwoju (auta no i w sumie Twoje też, hehe).
Dzięki! Czasami się tylko zastanawiam, ile czasu spędzałbym w garażu przy budowie aut, jeżeli nie miałbym bardzo restrykcyjnego ograniczenia budżetowego. Mam mnóstwo pomysłów, ale pewnie i tak większości z nich nawet nie spróbuję zrealizować.
woytek13 pisze:Mam nadzieję, że pojawisz się na Torze w lublinie na finale SSS, będę tam latał jako fotograf i jak się zjawisz obiecuję obfocić autko z każdej strony :heh:
Chciałbym bardzo, bo słyszałem, że to całkiem fajny tor. Zarówno tor w Wyrazowie, jak i w Koszalinie, mi się podobały. Sądze, że Twój miejscowy także by mi się spodobał :wink2: . Wszystko zależy od finansów, Lublin jest strasznie daleko...
woytek13 pisze:A nie wiem czemu zainteresowanie autem może być małe, w zasadzie jest to pionierski projekt (pierwszy właściciel też miał doładowanie mechaniczne ale chyba nie sprawdzało się, bo pamiętam długie walki z montażem, pot i łzy gdy nie było jak latać po torach :dry:) chyba nie aż tak kosztowny i moim zdaniem wystarczający na większość zawodów (chociaż pojawiają się już coraz szybsze rundy w Polsce).

Życzę bezawaryjności i głębokich wychyleń!

pzdr
Zainteresowanie nie jest małe, lecz bardziej chodziło mi o to, że raczej spotykam się częściej z negatywnym zainteresowaniem. Ludzie, jak nie widzą lanserskiego wykresu na forum, to już opowiadają głupoty, że samochód ledwo się odpycha czy nie jeździ, a w rzeczywistości idzie pełnym ogniem niemal co tydzień na torze. Stąd też zdziwiło mnie ? miłe dla mnie oczywiście ? pytanie, jak mi poszło na kolejnym treningu.

Prawdę mówiąc, to więcej od silnika nie potrzebuję. Jak się uda sprzedać ten zestaw, to wsadzę pewnie 1JZ-GTE i głównie tylko dlatego, aby mieć co robić zimą. Po moim 1. roku na studiach zauważyłem, że sesja zimowa jest łatwiejsza, także oprócz finansów nic nie stoi na przeszkodzie. Na 3. roku chciałbym wyjechać na erasmusa, więc nie byłoby okazji garażować w zimowe wieczory.

Za życzenia oczywiście nie dziękuje :wink2: !

Pozdrawiam.

PS. Ogarnę się trochę i wrzucę jakieś filmiki. Aaaa, no i autko już znów śmiga :pasuje:
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Chciałem złożyć jakiś porządny film z muzyką itp., ale jakoś nie ogarniam tego.
Także na razie tylko taki 1 krótki filmik (widać na nim, jak auto w poślizgu strasznie nabiera prędkości na 235/55/16):

http://www.youtube.com/watch?v=A288JzfO1xI" onclick="window.open(this.href);return false;
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Oto kilka zdjęć z dzisiejszej sesji fotograficznej, na którą namówił mnie mój brat Kuba. Wcześniej autko ładnie umyliśmy i wypolerowaliśmy co poniektóre elementy karoserii.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
kremat0r
User
Posty: 78
Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznan

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: kremat0r »

Krzywy IC-ek rządzi :D
e36 coupe m50b25nv, czas zacząc :)
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: mcgiver »

no ta polerka w połaczeniu z brakiem zderzaka , wygląda jak ogolony facet bez oka :śmiech: .
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: sierRKA »

wyglada groźnie :ok: a ten krzywy IC dodaje tylko smaku, jakby mówił "w dupie mam, że jestem krzywy heh ważne ze zap....." bardzo mi się podoba i najważniejsze, że dobrze jezdzi i wyróżnia się w tłumie np towarzystwie wylizanych nissanów.
te przednie felgi są pyszne, masz ich komplet? pzdr
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu

Post autor: Michał_Małecki »

Czas na kolejną aktualizację. W ten weekend wziąłem udział w zawodach seriii SSS Drift Cup na lotnisku w Kąkolewie. O wynikach nie będę wspominał, bo trasę ogarnąłem dopiero w niedzielę, a kwalifikacje miałem w sobotę. Ci z PROFI (też się takim mianem określiłem przy zapisach :heh: ) jakieś takie trudne trasy mają...

Dwa filmiki z moich przejazdów:

Onboard:

http://www.youtube.com/watch?v=IAGfo3jiHlA

Z zewnątrz:

http://www.youtube.com/watch?v=LrXFJH4haHk

Aaa... i tradycyjnie nic się nie popsuło :wink2: .
Maleckis Motorsport
ODPOWIEDZ