Generalnie norma w mocno obniżonym E36 z kołami ustawionymi na "0" regulowanymi wahaczami. Fasolki i będzie OK. Pamiętaj aby najpierw ustawić kąt pochylenia koła i dopiero wtedy zbieżność.grubyrrc pisze:Wahacze regulowane do E36 odpowiedzialne są za kąt pochylenia koła +/-, natomiast fasolki w blachach w progu są odpowiedzialne za zbieżność.
U mnie jest mega rozbieg, kąt ogarnąłem.
Martwi mnie jakiś błąd w montażu.
E36 320>328>325TURBO DRIFT
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 320>328>325TURBO DRIFT
-
- User
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 lis 2014, o 21:10
- Imię: Lech
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 320>328>325TURBO DRIFT
Dzięki Michał, widzę że wiesz wszystko
Rozumiem że tylko frezowanie wchodzi w grę.

Rozumiem że tylko frezowanie wchodzi w grę.