Model: e36 coupe 325i z 1992r. A tak wyglądała po zakupie

Modyfikacje
Silnik: m50b25 vanos
- wał korbowy m54b30
- korbowody m50b25nv
- tłoki m43b19 z nowymi pierścieniami
- odprężony dwoma uszczelkami 1.75
- głowica m50b25nv z założonym vanosem i przed tygodniem wałek ssący zamiast wydechowego ( duża różnica pełne doładowani jest szybciej prawie o 500 obr/min)
- pompa oleju m52
Układ dolotowy:
- z turbiny wychodzi rura 50mm i za łapą przechodzi w 2,5"
- ic 550x230x65
- do kolektora ssącego rura 2,5"
- blos
Układ wydechowy:
- kolektor żeliwny
- turbina gt35 40 ts
- westegate 50mm w atmosferę
- wydech do sądy rura 2,5"
- za sądą 2x 50mm
- seryjny tłumik końcowy
Układ paliwowy / wtryskowy:
- benzyna seria
LPG:
- parowniki BRC AT-90 (wydajność 230 km)i major lovato ( wydajność 190km)
- blos
Elektronika / wskaźniki:
- komputer seria
-zegar ciśnienia oleju
- egt
Układ chłodzenia:
seria
Układ napędowy:
- do seryjnego dołożona elektro szpera
Zawieszenie:
- przód obniżony o około 100mm
BODY KIT i wnętrze:
- m pkiet zderzaki i lusterka
- dwie lotki
Na początku może trochę historii. Po roku jeżdżenia urwał się kawałek zaworu i zniszczył gładz cylindra, tłok i głowice (silnik był mocno zużyty).
Tak doszło do pomysłu na strokera m50b31.

W między czasie trzeba było czymś jeździć


Mały problem z odpaleniem. Koło miało w innym miejscu wcięcie.

Blok po rozwierceniu na 85mm.

Korbowody m50b25nv i tłoki m43b19.

Pod frezowany blok tak aby korbowody się zmieściły.

Wał siedzi w bloku.

Wrzucone tłoki z korbowodami i obraca się nigdzie nie haczy


Tłok wystaje lekko ponad płaszczyznę bloku.

Dwie uszczelki sklejone klejem i jak na razie przejeździło pół roku na wolnossącym i miesiąc na turbo.

Tak to wygląda z zewnątrz.

A tyle waży silnik.

I miesiąc temu przyszedł czas na turbo.

Dolot i zasilanie lpg.

Turbo na dole z rurą dolotową puszczoną między łapą a belką i niestety tylko 50mm

A tak to wygląda od dołu.

Westegate będzie nad kolektorem.

A tak wygląda całość.

Oczywiście musiałem zważyć.

Jak na razie dmucham tylko 0.5 bara ale i tak ładne efekty. Na trzecim biegu potrafi stracić trakcje. Jak na razie nie mam żadnego normalnego filmiku z testów.