projekt dosc nietypowy,
lata trzeci rok, połyka kilometry

Natomiast wielu ludzi twierdzło, że się nie da...

Model: BMW E34 520

Modyfikacje
Silnik:M30B30
-nowe pierścienie
-grubsza uszczelka
-głowica po kompletnej obróbce
-olej valvoline 10W60
-ze swapu i remontu nie mam zdjęć

Układ dolotowy:
-kolektor ssący przeniesiona przepustnica
-Bloss
-rura 2.5cala
-ic 550x230x65
-rura od turbo do ic 51 blow off i nasz patent
Układ wydechowy:
-kolektor custom
-wg 50mm
-turbin było kilka
- 2x turbinki z tds na 0.7 bara wyszło 309 km 438 nm
-gt35 40 ts od .
- k27 z ursusa wieksza
- k27 z ursusa mała
- aktualnie hybryda k27 z ursusa
-wydech przelotowy 3cale na jednym tłumniku zrobiony z seryjnej puszki
Układ paliwowy / wtryskowy:
-benzyna (brak)
- 100% LPG
-Bloss
-2x BRC AT-90 po 230 km
-dopływ z butli 2x fi6 przy butli trójnik i rurka fi8 do butli
Elektronika / wskaźniki:
zapłon
-kopułka palec beru
-kable ngk
-świece denzo zaklepane na 0.4mm
-cewka MSD Blaster 2
-egt boost cisnienie oleju
Układ chłodzenia:
-od m30
Układ napędowy:
-z początku wał i most seria z m20
-aktualnie cały m30 szpera zaciśnięta (dołożyłem podkładkę 0.5 mm)
Zawieszenie:
-przód ciachniete spreżyny
-tył seria
BODY KIT i wnętrze:
-seria




ten kolektor nie przemyślałem



po piątnik



ostatnio troche rzezbiłem w garażu




po tych modach walczyłem żeby lpg zaczęło współpracować, nie raz szlak trafiał



https://www.youtube.com/watch?v=NQFdpWXWNtQ" onclick="window.open(this.href);return false;