BMW e30 M50B20 Siemens

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wiotki
User
Posty: 52
Rejestracja: 3 lut 2012, o 15:32
Imię: Piotr
lokalizacja: Polska
Lokalizacja: Lublin

BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Wiotki »

Lublin wita po raz kolejny :heh:

Tym razem mega low budget project , głównym założeniem było coś co szybko wstanie i nie będzie bardzo puchło górą , auto do latania bokami oraz co ciekawe dojazdów do pracy , chociaż z kreski już wiele aut zostawiło z tyłu i to bardzo szybkich . Dyfer niestety psuje zabawę bo niestety siedzi tam mała głowa i tylko taki udało się znaleźć w garażu ( poprzedni zmieliło ) a ma baaardzo krótkie przełożenia . Projekt kosztował tylko co dobre turbo do innych projektów także proszę o wyrozumiałość :heh:

Doładowanie 1.5 bara opadające do 1.1 przy odcince i to jest max seryjnej pompy paliwa . Wydech kosmicznie cichy !

Na początku dłubaliśmy m20b25 z wolnossaka wyszło tylko ale szybko okazało się ,że to za mało ...
Obrazek

Model: BMW E30

Modyfikacje:
swap na m50

Silnik:
M50b20 na osprzęcie siemensa ms40.1 , odprężony kanapką , reszta seria

Układ dolotowy:
Intercooler turbo worksa (na początku siedział z tida saaba ale go rozerwało na plastikowych łączeniach) , kolektor ssacy m50b25

Układ wydechowy:
Turbosprężarka td05 z subaru GT z przespawanym wlotem na wprost , kolektor wydechowy zrobiony z seryjnych kolektorów m52 , downpipe 3 cale , reszta 2.75 na końcu tłumik z bmw e46 330i .

Układ paliwowy / wtryskowy:
Pompa paliwa seryjna z m20 , wtryski 350cc + regulator 3.5 bar

Elektronika / wskaźniki:
Det 3 podpięty w trybie świnki

Układ chłodzenia:
seryjna chłodnica z m20 + spal z przodu , na montaż czeka nowa chłodnica z diesla e30

Układ napędowy:
Tarcza 228mm nabita kewlarem , seryjna dwumasa , na montaż czeka odelżony zamach z m20 do 6kg

Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane weitc przód i tył z bmw e46 , maglownica bmw e36 , wahacze bmw e46 + tuleje acentryczne tył pełne (M) , cały tył na poliuretanie , hamulce z e46 330i do tego nowe tarcze i klocki ( hamuje zacnie ! ) .

BODY KIT i wnętrze:
Wnętrze seryjne , body kit błotniki laminat przód z poszerzeniami Mki , przedni zderzak laminat na wzór mki .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj jak jeździ (tak jak mówiłem cała zabawę psuje krótki dyfer ale właścicielowi na razie nie przeszkadza bo auto budowane głownie do latania bokami )
https://www.youtube.com/watch?v=s3mmJ4SIGOU" onclick="window.open(this.href);return false;

Na rolki planujemy się wybrać jakoś po nowych roku , zakładamy ,że ma w granicach 300 koni~ , tak jak wcześniej pisałem auto składane do latania bokami , ale na nocnych spotach kilku właścicieli mocnych fur miało nie tęgie miny :śmiech:
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Pan. B »

Kolektor ssacy z b25, powiekszaliscie kanały w głowicy pod niego?
Awatar użytkownika
Wiotki
User
Posty: 52
Rejestracja: 3 lut 2012, o 15:32
Imię: Piotr
lokalizacja: Polska
Lokalizacja: Lublin

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Wiotki »

Nie , po prostu ten z 2.0 był pocięty po gazie , więc po prostu rozwojowo kupiłem od razu ten z 2.5
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Blacha »

Wiotki pisze:Nie , po prostu ten z 2.0 był pocięty po gazie , więc po prostu rozwojowo kupiłem od razu ten z 2.5
Raczej bez sensu bo i tak kanały w głowicy blokują przepływ
czaqqr
User
Posty: 48
Rejestracja: 31 mar 2013, o 18:21
Imię: robert
lokalizacja: łódź

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: czaqqr »

+1 , do tego w kanale ssącym robią się nie korzystne zjawiska które mocno zaburzają płynny przepływ powietrza ( powietrze odbija się od wystających ścianek w głowicy)
Awatar użytkownika
Wiotki
User
Posty: 52
Rejestracja: 3 lut 2012, o 15:32
Imię: Piotr
lokalizacja: Polska
Lokalizacja: Lublin

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Wiotki »

hehehehe to ciekawe co piszesz , bardzoooo .Dobrze ,że o tym nie wiedziałęm wcześniej bo teraz bym żałował . a tak na serio to zmieniło się bardzo dużo i to na plus , na kolektorze z 2.0 licznikowe 100-180(niecałe) robilismy w 8 sekund , po zmianie kolekora czas spadl o ponad sekundę wiec ?

autko wyglada tak

Obrazek
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Pan. B »

Wiotki, to nie tak ze nie będzie działac. Będzie, ale po wyrównaniu kanałów było by jeszcze lepiej.
Awatar użytkownika
Wiotki
User
Posty: 52
Rejestracja: 3 lut 2012, o 15:32
Imię: Piotr
lokalizacja: Polska
Lokalizacja: Lublin

Re: BMW e30 M50B20 Siemens

Post autor: Wiotki »

Pan. B pisze:Wiotki, to nie tak ze nie będzie działac. Będzie, ale po wyrównaniu kanałów było by jeszcze lepiej.
Nie no jasna sprawa rozumiem :heh: , po prostu kolektor zmieniałem po złożeniu już silnika nawet na pierwszych fotkach widać ,że jest jeszcze ten z 2.0, po prostu jak miałem płacić 50 zł za nowy (ten miał kiepsko wkrętki zrobione pod lpg) to wolałem za 100 kupić ten z 2.5 , i muszę przyznać ,że byłem w szoku zmiany .
ODPOWIEDZ