Jest mój drugi projekt turbo albo Stage II, ale chyba drugi bo tamto auto skończyło życie po roladzie

Dla przypomnienia poczciwe m20b20 http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t= ... 173#p17173" onclick="window.open(this.href);return false;
Przejdźmy teraz do obecnego Auta. Auto to typowy driftowóz i tak na prawdę to upalany drugi sezon.
Karoseria:
-Wąskie e30 sedan, fabrycznie 2 litry,
Jako ze w poprzedniej pogiął mi się dach to w pierwszej kolejności wjechała klatka bezpieczeństwa.


Auto w raz klatko trafiło pod lakier, kolory miały nawiązywać do poprzedniego driftowozu... i efekt chyba lepszy niż się spodziewałem

Silnik:
- blok m20b25 seria, założona głowica po obróbce, panewki i pierścienie pamiętają raczej Hitler
- blok przykryty głowiacą po obróbce + odprężenie kanapką
- nowy rozrząd, pompa wody, uszczelniacze, uszczelki.
Układ chłodzenia:
- duża chłodnica wody z e30 2,4d
- brak nagrzewnicy
-wentylator elektryczny z palca
Układ dolotowy:
- kolektor dolotowy i przepustnica z m20b25
-IC od Mrufczana ale nie pamiętam wymiarów
- turbo Holset HX35(7 łopatek na zasysie) z mozliwie najmniejsza częcią gorącą "8"
Układ wydechowy
-koletor seria do niego przejście z 2w1 z odwróceniem do góry
-westgate w atmosfere
Układ paliwowy
- wtryski 630 simens deka.
- pompa walbro 255
- swirl tank
- regulator seria
Układ napędowy
- skrzynia seria z 325i
- zaspawany dyferencjał mała głowa przełożenie 3.93
- podwójny docisk produkcji Jedrek-e30 plus tarcza kewlar 226mm
Sterowanie:
- wskaźniki Egt, Doładowanie,
- Emu + podgląd na tablecie
- sonda szerokopasmowa
Zawieszenie:
- zawieszenie gwintowane własnej roboty, przód Bilstein B8 chyba z golfa IV, piasty 5x120
- Zawieszenie tył niska sprężyna plus regulowane KoniSport zalany gęstym olejem (piękna sprawa

- cambery
- wydłużony wahacz ok 6cm
- magiel e36 + elenktyczne wspomaganie
- adapter skrętu 30%
- wyplusowana tylna belka
Pewnie o czymś zapomniałem jeszcze...
Kilka fotek z budowy, niestety mało z samej mechaniki.
A wiec od początku, zbrojenie nadwozia:

i Cielak w komorze


Przymiar orurowania i IC

Wnętrze:
Wjechał kubełek Mirco GT chiński rękaw od razu poprawiony słaby element, pasy TAKATY wskaźniki

e30 zostało ubrane w pakiet GTR i wyglądało tak.

Na przestrzeni 2 lat borykałem się z rożnymi drobnymi usterkami, jak wiadomo auto do driftu nie ma lekko wiec wymieniłem 4 skrzynie biegów i z 5 dyfrów, 3 półośki. Przez ten czas było mi nie po drodze na Hamownie aż do wczoraj a że Zibi ma nowe rolki obciążeniowe wiec i obciążyliśmy fure i pojeździmy i otrzymaliśmy takie kreski.
Obecne doładowanie to 1.5b w piku i spada na 1.3b stałego. Zwiększanie doładowania do 1.6b juz nic nie zmieniało... Doszlismy do wniosku ze już cześć goraca i fabryczny kolektor po prostu więcej nie przepusci...

Chciał bym podziękować za pomoc w tworzeniu tego auta przede wszystkim Jedrkowi-e30 a od strony elektroniki Zibiemu i Kaliemu
Auto zmieniło trochę wygląd dorzucę parę fotek w wolnej chwili.